.


27 januari 2012

INSPIRATIONAL MIX






Jag behövde en lampa på byrån i sovrummet, så efter en snabbinventering i huset fann jag en bortglömd
golvlampa. Eftersom jag är 80-tals fan så  blev denna klenod nersänkt till en bordslampa. Älskar den
mintgröna färgen som machar så fint med svart och vitt. Trevlig helg på er! Annaleena xx 

translation; I needed a lamp on the bureau that is in our bedroomso after a quick inventory,
 I found a forgotten floor lamp. Since I am a 80s lover became this treasure lowered into a fun table lamp. 
I love the mint green color that maches perfect with black&white. Have a great weekendAnna Leena xx


17 kommentarer:

  1. Nice mathch. Have a nice weekend.

    SvaraRadera
  2. You get treasures in your basement??? congrats it's nice!

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg mintgrön lampa! Ha en fin helg! Kram Elina

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt när man hittar fina undanstoppade saker!

    SvaraRadera
  5. Men så bra det blev! Heja dig!

    SvaraRadera
  6. Så snygg!!! Tänk så mycket fint man kan hitta i sina gömmor;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Sådana fina lösningar gillas extra mycket!!:)

    SvaraRadera
  8. Smart lösning... och fin vårfärg!

    SvaraRadera
  9. Älskar lampan, har en likadan svart.. Loppisfyndad såklart :)

    En liten fråga, hur går det med Inspirationsfabriken? Verkar inte hända nåt alls där nu.. Kram!

    SvaraRadera
  10. Hej Petronella!

    Fabriken är snart igång igen.
    Vinnaren som vann omröstningen, kommer att presentera nästa tema.

    :) Annaleena

    SvaraRadera
  11. Så fint!!
    en fråga, var kommer fina byrån/skänken från?

    /Helena

    SvaraRadera
  12. @Helena, Tack:)

    Byrån är ett loppisfynd, originalet var en 70-talsfuru som jag målade vitt.

    /Annaleena

    SvaraRadera
  13. haa you are a nowhere lover too! ;D great stuff!

    SvaraRadera
  14. ÄLSKAR skorna! Jag fick hem mina igår och lyckan var TOTAL!! Att jag fick dom till halva priset var inte fy skam det heller :-)

    SvaraRadera
  15. Jag tjuvar din idé här, eftersom dom är alldeles för kalla för att ha på sig nu, så dom får vara en del av inredningen hemma. Men självklart så länkar jag till dig, som inspirerade mig ♥

    SvaraRadera