.


7 december 2011

DEAR SANTA







Som småbarns mamma så brukar jag ta hand om julklapps inköpet. Känner några mammor igen sig eller? ;)  Men nu har jag kommit på vad jag önskar till mig själv, en tidningsprenumeration! Högst på listan står modetidningen Dansk. En ny favorit som håller måttet, bra läsning och massor med inspiration till nästa år! Ha en fortsatt fin onsdagkväll :)


translation; As a small children mother, I am the one who handles the christmas presents in our family. Does some mothers recognize themselves or? :) But now I have come up with what a wish from santa, magazine subscription of course! Top of the list is the Danish fashion magazine called Dansk. A new favorite that keeps the measures, good reading and lots of inspiration for next year! See you later :)


9 kommentarer:

  1. Superfina bilder och superfin tidning, står även på min lista!

    Hälsningar Åsa

    SvaraRadera
  2. Å få en slik gave som gleder flere ganger i året er helt topp ! Jeg ønsker meg maaaaange slike:)
    Tove:)

    SvaraRadera
  3. Vad bra. Själv har jag en tendens att glömma mig...Men klart man ska se till att önska sig något fint till sig själv också :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Härlig och inspirerande blogg!!!
    Är på jakt efter en svart matta - er kommer ifrån Ikea lästa jag i ett inlägg men kommer du ihåg vad den heter? Vare det länge sedan ni köpte den?
    Tusen tack!

    SvaraRadera
  5. Hej, Prenumeration är alltid en bra julklapp tycker jag, så jag ska nog också önska mig en!! ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  6. Heeej!

    Tack för tipset om tidningen, måste spana in den.
    Och Stort Grattis till dina framgångar det sista, gud vad roligt! Det är du verkligen värd!!
    Tar gärna en fika någon dag. Jag mailar inom kort, måste rusa till jobbet, Kram kram

    SvaraRadera
  7. Ny snygg layout också ser jag, Wow! :)

    SvaraRadera
  8. Åh jag har varit på jakt efter en svart rund skinnkudde! vart har du hittat dina fina? Mvh// Linnea

    SvaraRadera
  9. Hej Linnea,

    Den svarta runda skinnkudden köpte jag på Rhodos i en marknad.
    Tyvärr kan inte hjälpa dig, lycka till med sökandet!

    SvaraRadera