.


16 november 2011

WINNING STYLING




foto.Pia Ulin

Ett lyckligt hej från en ny examinerad inredninsstylist!  Och här är bilden som jag lovade att visa er.
Min styling för Therese Sennerholts nya print, vilket vi hade på  Lotta Agatons kurs på beckmans som
 examens arbete att styla. Jag har redan preliminär bokat X-printen av Therese, den är helt fantastisk! Om nåt skulle
 kunna toppa det faktum att jag har fått chansen och jobba under utbildningen med Sveriges bästa
inredningsstylister och fotografer, Pia Ulin, Kristofer Johnsson, stylist Lotta Agaton, art direktor
Therese Sennerholt mm. är att min styling vann första priset och den kommer vara lanserande bilden för T.S nya
print som släpps på fredag. Jag återkommer med flera härliga behind the scenes bilder från
utbildningen! Annaleena xx :)

translation; A happy hello from a new graduated interior stylistAnd here is the picture that promised to show you. My styling for Therese Sennerholts new print, which we had at Lotta Agatons course at Beckmans college as diploma workI have already
 booked  the X-print from Therese webbshop, it is absolutely fantastic! If anything could top the fact that I have had the chance 
to work during the education with the bestinterior stylist and photographers in Sweden, Pia Ulin Kristofer Johnssonstylist Lotta Agatonart director Therese Sennerholt, is that my styling won the first prize and will be launching picture of the T.S new print  that will be released on Friday. So amazing...I'll be back with more wonderful behind the scenes pictures from the training. Anna Leena xx:)


53 kommentarer:

  1. ÅHHHHHH va jag är glad för din skull!!! Du är BÄST vännen! Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. men gud va skoj och så bra styling :) jag är såld!

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS, tjejen! Skall bli kul att följa dina fortsatta öden och äventyr! När flyttar ni till Stockholm??? //Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Det har varit så himla skoj att få följa med på kursen genom dina ögon. Jag gillar att man genomgående ser ditt eget formspråk i kursbilderna som känns igen från din stil här på bloggen. Heja!

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt! Bra jobbat, stort grattis! Tack för inspirerande blogg.

    SvaraRadera
  6. Du är så bra!! Grattis och hurra för dig!

    SvaraRadera
  7. Härligt!!!! Och förvånar mig inte...du är ju så himla duktig!! Kram på dig <3

    SvaraRadera
  8. Stort grattis duktiga du! bilden är underbar och jag håller med weronica om att man ser ditt formspråk genomgående, kram annie

    SvaraRadera
  9. JeeeJJ, jag visste det!!
    Du är bara såå duktig min vän.
    Så glad för din skull!

    Grattis till både examen och första pris!
    Härligt härligt!

    kraam.

    SvaraRadera
  10. Hej Anna!

    Grymt bra jobbat!! Stort grattis!!!

    Kolla gärna i min blogg idag då vi har ett gästinlägg som handlar om ”vad din inredning säger om dig”.

    Ha en underbar dag!
    //Daniel

    SvaraRadera
  11. Stoort grattis! Så fint, kreativt & modigt stylat! Välförtjänt, grattis igen! :-) / Fridasfina

    SvaraRadera
  12. Så himla roligt, ett STORT Grattis!!! Och så fint, vad du är duktig!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  13. Hej Annaleena, grattis till avslutad utbildning samt vinsten! Du gör så fina saker och arrangemang. Jag gillar verkligen att gå in på din blogg och se vad för nytt som har kommit upp.

    SvaraRadera
  14. Stort tillykke! Skøn styling.

    SvaraRadera
  15. Stort grattis! Urskön och nyskapande styling!

    SvaraRadera
  16. Onnittelut! Vaikka eihän se ole uusi asia, että olet ihan huippu stailausasioissa, kuvakin sen todistaa!

    SvaraRadera
  17. GRATTIS!!!! Jag är ju inte direkt förvånad. Du är verkligen urduktig. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  18. Congratulations! It looks fantastic!

    x E.

    SvaraRadera
  19. Grattis ! Vilken härlig bild ...

    SvaraRadera
  20. Annalena, I.T.S. M.A.R.R.V.E.L.L.O.U.S. A.G.A.I.N !!! Congratulations.
    Amina

    SvaraRadera
  21. Jätte fint! Grattis! Hurra!
    Och jag gillar verkligen att man "känner igen" din stil i det du gör.

    lilla.u

    SvaraRadera
  22. Tillykke, Anna Leena!! Det må være enormt spænende at arbejde med de dygtige mennesker, og sikke et fint resultat det er blevet. Du er superdygtig! Knus; Heidi

    SvaraRadera
  23. Jättegrattis och från det jag sett på bloggen så är jag inte förvånad...du äger=)Annica

    SvaraRadera
  24. men vem skulle tro ngt annat! det är klart att du skulle vinna!! your the best darl. hali sis.

    SvaraRadera
  25. Her var det gøy gøy gøy å titte.


    Mvh Karianne

    SvaraRadera
  26. Stort grattis återigen bästa Annaleena! Du är så bra :) Är så glad över att vi lärt känna varandra under kursens gång. Bara det är en vinst för mig.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  27. WOW, that's so awesome! Congratulations!!

    SvaraRadera
  28. Ni har varit oerhört duktiga! Grattis till vinsten :) Kram Emelie

    SvaraRadera
  29. Stort Grattis, fantastiskt roligt, du är så kreativ och duktig! /åsa

    SvaraRadera
  30. STORT GRATTIS från Mellerud ;) Du är fantastisk!! KRAM <3

    SvaraRadera
  31. congratulations Well done ;) I am looking forward to the other pictures of your course ;)

    SvaraRadera
  32. ja du Annalena, du är bara bäst!
    Skitsnyggt och ett stort grattis!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  33. Superfint, verkligen du. Grattis!

    SvaraRadera
  34. Jätte grattis! Bilden är fantastiskt fin!!

    //Johanna

    SvaraRadera
  35. Stort grattis, välförtjänt - bilden är underbar!

    SvaraRadera
  36. Grattis till examen och förstapriset!

    SvaraRadera
  37. Men wow vad läckert!! Vad duktig du är!

    Stort grattis till din examen!! Lyckliga du!

    Ha en fin fredag med en massa fredagsmys!!

    KRAM Emelie och Elin

    SvaraRadera
  38. i saw your stiling assignment on emmas designblog. Beautiful how you arranged these items!

    SvaraRadera
  39. Hemskt roligt! Jag skulle då vilja önska ett stort grattis, både till vinsten och din examination som stylist.

    SvaraRadera
  40. Tack Jimmy! :) Det känns riktigt bra att jag har gått kursen!


    /Annaleena

    SvaraRadera
  41. Flott inspirasjon du gir :) Hva er det slags type gulv er det du har i stuen din? Epoksy? Veldig fint altså!

    SvaraRadera
  42. Stort grattis! Du är så begåvad, en sann förebild.

    Jag undrar lite eftersom du avslutat din kurs hos Lotta Agaton, vad kostar den och hur länge håller den på? :) Blir man alltså en utbildad inredningsstylist efter kursen? Berätta mer! Jag är nämligen väldigt sugen på att börja.

    Kram

    SvaraRadera