.


20 november 2011

BLACK& WHITE AND SOME SILVER








Julens första amaryllis har hittat till oss, det är den finaste julblomman jag vet! Helst vill jag ha många vinröda amaryllis som snittblommor i en stor vas. Hos oss kommer julen att gå i svart, vitt, silver och en skvätt vinrött. Den svartmålade trälådan på min byrå är från granit och silver halsbandet från bästa klädaffären weekday. Måste bara påminna att idag är det bara 10 dagar kvar tills 1 december! yey!

Translation; Amaryllis is truly the finest christmas flower I know! I think my darling colours this christmas will be black, white, silver, and a splash of burgundy. The black-painted wooden boxes are from Swedish store called granit and silver necklace from Weekday. Today it´s only 10 days to go to 1 december! yey!

7 kommentarer:

  1. lovely pic today... nice evening to you!

    SvaraRadera
  2. Låter som att det blir snyggojul hos dig. Ingen blir förvånad :) Kramar till dig /Kicki

    SvaraRadera
  3. Svart, hvitt, sølv og vinrødt høres lekkert ut, og anderledes enn hva alle andre har! Gleder meg til å se hvordan ditt julehjem blir! Tviler ikke et sekund på at det blir knallfint!

    SvaraRadera
  4. HEEEJ
    Vann jag?!? Men gud vad glad jag blir!!!! Första ggr jag vunnit!! Å vad roligt , TACK ska genast maila kristiina
    Kram johanna vintage

    SvaraRadera
  5. Hei
    Liker det. Det blir råflott. Liker selv å pynte med de fargene. Men det blir mest hvitt og grått her i huset tenker jeg. Ha en fin uke. Mvh Å

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt ihop! Jag har spanat på dom lådorna på granit på nätet. Ska bli inköp nästa gång jag kommer till Stockholm. Hade tänkt ha mina trärena, men nu när jag ser dina svarta så blir jag sugen på att måla dom!
    Vad har du använt för slags färg? Så snyggt när man ser ådringen genom det svarta.
    Tack!

    Mvh Martina

    SvaraRadera
  7. Sjukt mysiga bilder du tar !

    SvaraRadera