.


7 november 2011

MONDAY SNAPSHOTS








Måndagens snapshots är tagna i helgen på Delight studios där vi plåtade stylist kursens projektarbete, och uppgiften var Therese Sennerholts olanserade print. Jag lovar att alla Therese S. fans kommer att jubla av glädje när ni ser dessa print som vi fick styla, enligt mig så blir hennes print bara bättre och bättre! Jag hade tillverkat till min styling två st. metall pyramider som kommer att finnas med på min bild. Ska bli så spännande att visa er bilderna när jag får, Kram så länge! skofotot ovan:Ralph Olsson


translation; Monday's snapshots were taken this weekend at Delight studios where we photographed our stylist course project, and the assignment was Therese Sennerholts unpublished print. I promise that all Therese S.fans will shout of joy when you see these new prints that we got to style, according to me, her prints keeps getting better and better! I had produce ​​for my styling two pieces metal pyramids which will be on my image with the new prints. It will be so excited to show you the pictures when I can! See you later :) Annaleena xx




10 kommentarer:

  1. Åh- jag vill ju se - NU :) Kan tänka mig lyckan av att fotografera i det där ljuset!

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli så fina bilder....iiiiiii!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, det bara suger till i magen gång på gång när jag slinker in här hos dig Annaleena. Underbart, jag älskar det =)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Å så roligt och vilken spännande miljö att fota i!!! Väntar på fortsättningen ... :-) Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Utan att ha sett ens ett hörn av dina bilder är jag helt övertygad om att de kommer att vara outstanding :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Längtar så tills vi får se bilderna!

    SvaraRadera
  7. great images and styling! They do evoke strong emotion.

    SvaraRadera
  8. Love how the paint at the bottom the stool legs perks it right up. Neat idea, one I can use. Thanks

    SvaraRadera
  9. Så spännande! Verkar onekligen mycket intressant, underbar kombo - du & Sennerholts alster. Ser verkligen fram emot resultatet!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Måste säga att jag beundrar ditt hem..
    och sen så har jag en liten fråga om vad det är för gardinstång och nypor du har i dom stora fönstren i "vardagsrummet", har letat efter nå liknande! Johanna

    SvaraRadera