.


6 oktober 2011

I LOVE DIFFERENT STYLES





Jag fascineras av totala stilbrott. Och dom som klarar av att kombinera det mesta. Jag gör inte det.
 Därför är det så kul att visa andras hem och inte bara Annaleenas hem och stil :) Bilden längst ner 
tog jag hos min vän som har en helt annan stil än jag, hon hyser stor respekt och kärlek till gamla
 saker det är så fint..( se förra posten). Men nog om det. För att nu är det dags att meddela vinnaren
i min Gicl´ee print tävling som blev Maiju med bloggen -the second life of mine! Grattis Maiju! Du
 får välja en valfri print från Nordic art house i st. 30x40 eller 50x70. Maila ditt val och uppgifter till


Translation; I am fascinated by totally diffrent styles. And those who are able to combine everything. I can´t do that.
 Therefore, it is so fun to shoot others' homes and not just  Annaleenas (mine) home. I took the picture below at my friend´s 
place (see previous post) and she has a completely different style than mine, she has a great respect and love for the
 old things, I envy that..:) But enough about styles. For now it's time to announce the winner
 in my Gicl'ee print giveaway that became Maiju with the blog- the Second Life of Mine! Congratulations Maiju! You may
 select any print from Nordic art house in size 30x40 or 50x70E-mail your choice and information to info@nordicarthouse.com.
ps. New Giclee print giveaway coming up soon..


7 kommentarer:

  1. Å vad fin den här bilden från din väns hem är!
    I love it!
    /Ulrika

    SvaraRadera
  2. I know what you mean. It always nice to see stylish but different homes.

    SvaraRadera
  3. Ojjjojjjoi, säger jag bara!! Att jag har faktiskt vunnit den här fina tävlingen!? Lycka!! Jag som tidigare kikade runt alla de här fina prints utan att kunna välja en! Ja, det var faktiskt svårt att välja mellan så många läckra alternativ, men men... jag tror att det blir 'Robo' av Andreas Norrefjord! Jag mejlar Nordic Art House :)

    Tack så jättemycket Annaleena - you made my day!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt den turkosa fåtöljen bryter av!

    SvaraRadera
  5. Otroligt vacker bild från din väns hem. Jättefint! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild från din väns hem! Ser så fint och välkomnande ut!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  7. Grattis till Maiju! Lyckliga du! Men det verkar ju som att det blir fler utlottningar så jag får fortsätta hålla tummarna!
    Tack AnnaLeena för en superhärlig blogg! Ska bli spännande att följa er flytt och ett ev nytt husbygge!
    Kram Martina

    SvaraRadera