.


25 oktober 2011

INDUSTRIAL HALLWAY









Jag har helt glömt att visa er en sak, när jag fyllde år för en månad sen så önskade jag mig inte mycket förutom en god middag och egen tid, men maken kom hem med en present iallafall. En grej som jag har önskat mig en längre tid. En smidesklädhängare, ni kan tänka er hur glad jag blev! Och vilken förmån att vara gift med en svetsare :) Den går i samma industriella stil som trappan, så husets nästa ägare kommer att få den på köpet. Vårt hus är till salu fortfarande. Idag flyger jag till Stockholm igen och stannar tills torsdag kväll, jag har bokat in att bla. att gå på Plaza interiörs vimmel mingel, och sen så klart är det kursen på Beckamns som står på schemat. Jag tar med mig min kamera så får vi se om jag får några bra vimmel kort ;) kram Annaleena



Translation;I have totally forgot to show you something! When I celebrated my birthday for a month ago I wished not so much except a good dinner and my own quality time. But my husband came home with a gift anyway! One thing that I've wanted for a long time. An iron coat rack that he had made to our hallway. What a privilege to be married to welder:) It is in the same industrial style as our staircase.Today I fly to Stockholm and stay until thursday night, I have booked to go Plaza interior design party, and of course i´m studying in Beckams too. I`ll take my camera with me so we'll see if I get some great design party shots;) Annaleena xx




15 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev! Ha det så fint här i Stockholm :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg hängare! Har du möjlighet så är jag tacksam för lite info om bredd, dimension på er väggpanel i hallen, spontat eller ej? Vi skall nu bestämma inredning till vårt öhus och leter efter "rätt" dimension på väggbrädor. TAck
    kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Så Snygg! Visst är det ljuvligt att ha en händig karl, som tillverkar
    det man vill ha:)))

    Ha det fint här uppe nu!

    SvaraRadera
  4. Rasande snygg! Verkar ju lika praktiskt att vara gift med en svetsare som att vara det med en snickare som jag. Bara att jag får mina beställningar i trä då... Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. it is beautiful!!happy birthday again ;)

    SvaraRadera
  6. Hej, jag undrar var du har köpt den svarta pallen! /P

    SvaraRadera
  7. Ojojoj vilka härliga och inspirerande bilder i senaste Residence - hatten av! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jag hämtade precis Residence i brevlådan. Jag tyckte så mycket om hela reportaget - såväl bild, som text. Framförallt kändes personporträttet av dig levande. Det skall du vara stolt över!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Har just hittat hit via Trendenser. Du har ju en fantastisk blogg, vilka bilder och viken härlig inspiration.
    Jag har en liten fråga. Var har du hittat den fina svarta pallen? Snälla säg att det inte är ett loppisfynd ;-)
    Vänliga hälsningar / Lisa

    SvaraRadera
  10. Den svarta pallen är från Village märket heter Serholt, den finns säkert kvar!

    :D

    SvaraRadera
  11. den var veldig veldig fint - jeg vet av erfaring ( er gift med en elektrikker og mangler etter 5 aar ennaa lys flere steder i huset;-) at det ikke behoever aa vaere en fordel aa ha en handyman i huset - fordelen er at HAN GJOER ting i/ til huset;-)
    haaper du faar en fin og koselig helg!!

    SvaraRadera
  12. Love your blog so much ... I cannot stop going through it ... CONGRATULLATIONS! Smuak

    SvaraRadera
  13. Hi!
    What a nice blog;-)
    I was wandering were your round mirror in the hallway is from?

    SvaraRadera