.


21 september 2011

ODD IS BEAUTIFUL






Last  Saturday I had a mother and daughter day with my oldest daughter in Gothenburg with some shoppping and lunchI bought new shoes from Cheap Monday and a netbag from granit. The netbag works now as a suspension system. I thought to fill it 
with stuff like, shoes, toilet papermagazines, etc... I love beautiful odd storage solutions that looks different. Hey, I have a great lottery coming up here on the blog soon that you don´t want to miss so see later :) Annaleena xx

Annaleena Karlsson photography

Förra helgen hade jag en mor och dotter dag i Göteborg med min äldsta dotter.Vi handlade lite höst kläder åt henne och jag hittade nya höstskor från cheap monday och en nätkasse från granit. Men nätkassen används som en förvaringslösning hos oss, tänkte att man kan fylla den med allt möjligt som tidningar eller skor osv. Ja man tar det man har helt enkelt. Nu har jag en grymt bra utlottning på gång här på bloggen som ni inredningsfantaster inte vill missa, see you later! Kram AL


19 kommentarer:

  1. Vilket underbart, underbart inlägg! Gillar massor.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Å så snygga skor! Jätte fina. och fin nätkasse också.

    Ha en fortsatt fin Onsdag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!
    Hoppas allt är bra med dig - nu ska jag kika vidare på din blogg - insåg att det var länge sedan jag var här sist.
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Toppklass på de bilderna. Grymt fina arrangmang!

    SvaraRadera
  5. Fint inlägg som vanligt. Oh, vad mysigt med en mamma-dotter-dag. Tror jag apar efter här :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Så läckra bilder!!! Mamma- dotter dag är svårslagen..Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Läser ikapp och ser att ni drar vidare i livet:) Låter spännande!! Ska bli väldigt roligt att följa dig in i ett nytt HEM!! Lycka till med allt nu!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Fint fint fint, precis som alltid!
    Men herrejisses vilken fin spegel!! Vart kommer den ifrån, jag är störtförälskad!!!

    SvaraRadera
  9. Vakkart.
    Hey anna lena jag så aldri til vinneren av dem black and hvit prints.men gleder meg til neste utlodning.klem

    SvaraRadera
  10. What a fabulous blog you have! I came across your hanging frame project on Emma's Design Blog and am featuring it on my blog tomorrow for my [so cheap, so easy] series. Thanks for the wonderful idea! Your blog is definitely one of my new daily reads!

    Jamie
    www.tocrave.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Hej, underbara bilder!! Underbart att ha en dag med sitt barn så!! Ha en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder med det lite kalla ljuset!

    SvaraRadera
  13. Längtar till mina döttrar är så stora - att de förstår glädjen med en dags shopping. Är inte riktigt där än... ;-)

    Vilken kul idé - med nätpåsen som förvaring. Ser direkt toalettrullarna som hänger i den framför mig. :-)

    Fotografiet med skorna i spegeln är underbart.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  14. då tar vi upp den igen tycker jag,
    mailkontakten :)

    kram på dig.

    SvaraRadera
  15. Helt underbara bilder! Tack för en fantastisk blogg! Var bara tvungen att låna lite bilder av dig ;-)

    http://blackbirdstyle.blogspot.com/2011/09/home-of-blogger-annaleena.html

    kram kram

    Blackbird

    SvaraRadera
  16. inspirerande och fint! Väntar med spänning!!!!
    Kram

    Klara

    SvaraRadera
  17. LOVE THOSE PICS!
    KS FROM SPAIN

    olivilla-olivilla.blogspot.com

    SvaraRadera
  18. Jag har också funderat på de där bootsen från Cheap Monday. Är de sköna också?

    Maria

    SvaraRadera