.


8 augusti 2011

POSTERS AND SIGNS...






foto. Annaleena Karlsson

Är det inte lite höst i luften? Eller så känns det bara så med röda äpplen i träden
och med andra höst tecken. Jag har en tävling på gång till er fina bloggläsare, 
där jag kommer att lotta ut flera ursnygga svartvita affsicher, see you soon..:)
Translation; 
Is not it some fall in the air? Or it just feels so with red apples in the trees and other 
autumn signs everywhere. I have a giveaway going on soon to you fine blog readers
where I will give away several gorgeous posters, see you soon...:)



8 kommentarer:

  1. Looking good! I love your blog! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Annaleena!

    Hoppas det är bra med dig, så snygga foton, man kanske kan anlita dig som fotograf...
    Jag tänker fortfarande på bloggträffen hör av mig snart....Vill du att den skall vara i Skåne eller dina hemtrakter.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Hej,

    feel the same here in Germany....have candles on...
    Have a relaxing evening...
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul med tävling! Den ser vi framemot!
    /Hanna

    SvaraRadera
  5. Can't wait to see that posters :)

    SvaraRadera
  6. Helena, det kan vara i Skåne:) I eran butik kanske?
    Och jag tar emot fotouppdrag och ni funderar på det.

    Kram Annaleena

    SvaraRadera