.


31 augusti 2011

INSPIRATION IS EVERYWHERE





Igår när jag tittade på en dokumentär om kläddesignern Paul Smith så sa han något som tog 
tag i mig rejält. Han sa;  inspiration finns överallt, har du inte sett det så har du inte tittat noga, åh 
så bra sagt! I lördags så hade Åsa och Paul använt som dekoration till sitt bröllop mycket  
återvunnet  material som bordsplaceringarna som var gjorda av gamla skifferplattor. Så enkelt
 och snyggt. Den inspirationen kommer jag att ta till mig. Kära ni...ang. förra inlägget, inte kunde jag
 i min vildaste fantasi tro att jag skulle få en sån respons för bröllopsbilderna som jag hade fotat. 
Här på bloggen eller på facebook.Tusen tack för all kärlek, det gick rakt in i hjärtat.




För ett tag sen kontaktade Hus&Hems webbredaktör Tiger Hellström (hon driver också bloggen 
Hello I´m tiger) och berättade att jag har blivit Hus och Hems bloggfavorit och fick vara med på deras 
webbintervju som varför jag började blogga osv. Jag tackar jätte mycket för äran. Intervjun finns att läsa här.
 I senaste Plaza finns en till gör det själv tips från mig igen. Ni som har följt bloggen ett 
tag har kanske sett den redan. Klädhängaren är så användbar och enkel att göra! I Love it!

Translation;Yesterday when I was watching a documentary about fashion designer Paul Smith
 he said something that took hold of me. He said; Inspiration can be found everywhere,
if you have not seen it, then you have not looked carefully, oh´ so well said I toughtLast Saturday had Åsa and Paul
 used as decoration for their wedding lots of recycled material. For example the table arrangements was made ​​of old
 charcoal tiles. So simple and neat! About the wedding..I could not in my wildest imagination think 
that I would get such a response for wedding pictures that I had photographed. Thank you
 so much for all the comments and love, it went straight into the heart.

A while ago contacted Tiger Hellstrom who is web editor of Hus&Hem magazin in Sweden also runs the blog (Hello I´m tiger)
 and told me that I have been nominated as their favorite blogThank you so much for the honor. They wanted me to answer
 for couple of questions  about my blogging so the interview can be found here. In Swedish.

15 kommentarer:

  1. Gratiis !!!
    Visst såg jag din klädhängare ! Tyckte den var jättefin ! : )

    SvaraRadera
  2. Gratts fina du!!!!! Så värdig detta. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fantastiskt fint! Å grattis till bloggfavoriten!

    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Grattis, Grattis så kul:)))

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Onnea Annaleena! Kaikki kunnia sinulle, se olet ansainnut : )

    SvaraRadera
  6. You are simply the best <3
    Grattis!

    SvaraRadera
  7. Vilka bilder!!!! Så mycket kärlek och skönhet!
    Och grattis till utnämningen av Hus&Hem, du är min bloggfavorit också! :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  8. Precis så är det ju faktiskt, inspiration kan man hitta överallt. Mycket här inne till exempel :-)
    Ha en fin dag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  9. Onnea! Ei ihme, blogisi on niin kaunis ja inspiroiva! Kauniita kuviasi on aina ilo käydä katsomassa :)

    SvaraRadera
  10. Hvor dejligt - det er jo fantastisk - tillykke med det.

    SvaraRadera
  11. Å vad roligt för dig...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  12. Helt fantastiska bilder, de är så personliga. Paret ifråga måste vara jätte nöjda. Grattis till hus o hems utmärkelse.

    SvaraRadera
  13. Grattis till bloggfavoriten! Det är du väl värd! Kram

    SvaraRadera