.


29 juli 2011

SOMETHING NEW...








Det var inte länge sen jag visade vårt sovrum, och nu jag har ändrat där lite igen.
Det blev inga stora ändringar. Ofta det räcker det ju med det lilla, som med tyllkjol
och stickade sockor som ger en ny känsla till rummet. Kram på er, AL

Something new and something old, a little tulle and knitted socks. It was not long ago I
showed our bedroom but I have changed there a bit again. There was no major changes but
often it is enough with the small. I took down the painting and hung up a jute bag instead.
My tulle skirt that I had under my wedding dress is like a meringue dream, of  course
it may stand in front somewhere. Have a lovely weekend and take care of you!



14 kommentarer:

  1. Åhh vilken underbar tyllkjol, vart är den i från? Håller med dig om att det verkligen räcker med en liten förändring;) Kram J

    SvaraRadera
  2. so nice...just magic bedroom!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Annaleena! Länge sen jag kommenterade, men jag tittar ju ALLTID in, och njuter av dina proffsiga bilder. Du är superduktig!
    Ha det fortsatt gott i sommarvärmen!

    SvaraRadera
  4. Hur mysiga va inte de där sockorna! Vill ha!:)

    Hälsningar
    Sophie

    SvaraRadera
  5. i love checking in here. always some great inspiration.
    have a wonderful weekend
    hanlie

    SvaraRadera
  6. Jättemysigt sovrum!

    ha en fortsatt mysig sommar!

    kram /iris

    SvaraRadera
  7. Så fint och sådana ljuvliga foton.

    SvaraRadera
  8. Thanks everybody! I like the bedroom more now after the tiny changes :)

    Johanna; tyllkjolen tillhör min brudklänning så jag minns inte vart den är..:( Visst är den mysig!

    Kramkram, Annaleena

    SvaraRadera
  9. Vackert!

    Tänker på Loreen när jag ser det svarta =))


    Ha det gott



    Maliin

    SvaraRadera
  10. Du den där svarta sjalen, har du köpt den eller gjort själv? Himla fin!

    SvaraRadera
  11. Hei!

    Så fint soverom! Vakkert! Du har et nydelig hjem. Gleder meg til å følge med deg videre :)

    Ha en fin fin lørdag!

    SvaraRadera