.


14 juni 2011

HANGING FRAMES






Min semester närmar sig och jag jobbar några veckor till sen blir det 4 veckor leedigt! 
Vi ska åka till Finlad med familjen och lovar att uppdatera med några goa inredningspics 
till er därifrån. I höst (nästan förbjudet att säga det ordet än) kommer det att komma ut i en 
Svensk inredningstidning mitt första egna inspirations reportage som jag har jobbat med
under dom senaste veckorna, mera info om det senare. Vilken utmaning det har varit, men
det blir nog bra. Är uppdragsgivaren nöjd så är jag nöjd. Ville också tipsa er om att i nästa
Plaza interiör kan man se hur jag har gett en vanlig loppismöbel en "förnyad" look ;)


Här är min senaste try this at home projekt som jag visade hos Emmas designblogg, 
hängande ramar. Alla har vi ju ramar hemma hos oss, så det var kul och testa att hänga 
dom lite annorlunda sätt. Det du behöver till ramarna är 3st. gamla eller nya fotoramar. 
Tunnrep, svart sprayfärg. Häftpistol och en stor spik eller krok.

Det du inte behöver är en mikrofon :D


Måla ramarna först och sen häfta fast repet bakom ramen, häng ihop ramarna ner från en spik 
eller krok. Bus enkelt, precis som det ska vara. Stor kram till er alla goa som tittar in här! 

I´m showing today my latest try this at home project that I showed at Emmas designblogg
couple of weeks ago. For English recipe look in here.  Have a lovely day! Annaleena xx

13 kommentarer:

  1. Åh så kul AnnaLeena, den ena roliga efter det andra tar du dig för! Nu reportage, heja dig säger jag bara! Och det är såklart att det blir bra, det blir det ju alltid.

    Ha finaste sommaren!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite semester!
    Njuut!

    Kul med både Plaza och dina ramar = I Like!!!


    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera
  3. SÅ läckert!
    Ska bli spännande att se i höst. Tror säkert det är superfint som allt annat du gör!
    Allt gott!

    SvaraRadera
  4. Lycka till, och ha en riktig skön semester, spännande med tidningen...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  5. Åhhh va KUL vännen! Ja orkar inte vänta ända till hösten......;)

    SvaraRadera
  6. Så sanslöst kul att läsa - blir så imponerad av en hög bloggfavoriter som får nå ut ännu lite längre med sin sanslöt träffsäkra känsla!!!
    Wow!!!

    SvaraRadera
  7. Så kul! Mycket att se fram emot alltså =)
    -Anna

    SvaraRadera
  8. Vilken bra idé! Jättensnyggt blev det också.Kul med alla projekt på gång! :)

    SvaraRadera
  9. Hej AnnaLena, din blogg er en stor favorit som jag gärna besöker varje dag. Härligt att h¨nga bilderna lite ledigt så där som variation! Noterar samtidigt att ni har en vit skinnsoffa i vardagsrummet som är väldigt fin. Vad heter den och var har ni köpt den? Märkte just i helgen att våran soffa har gjort sitt (efter 9 år) så nu är jag på jakt efter en ny... :) Tacksam för tips! Ljust skin eller kanske grått tyg i en klassisk modell. Tack för all inspirasjon du ger mig! Keep up the good work!! :)

    SvaraRadera
  10. Riktig snygg tavelinstalation, riktigt snyggt! :) Tack för inspirationen och trevlig sommar!

    SvaraRadera
  11. Tack så hjärtligt för alla heja rop! :D

    Johanna, här är vår soffa!

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70084732#/50121189/

    SvaraRadera
  12. Those hanging frames are fantastic!

    SvaraRadera
  13. Favorit...hmm...svårt jag gillar ju båda men
    jag får välja HANGING FRAMES. Den skulle bli supernice på min vägg här hemma.


    Nu håller jag tummarna hårt!!

    Kram Christina
    housenumber15@passagen.se

    SvaraRadera