.


6 juni 2011

CHANGES





Lite förändringar är ett nödvändigt ont tycker jag. Och ibland kan det räcka med att köpa nya
påslakan. Mina nya påslakan fick jag med mig från Ikea häromdan. Tavlan valde jag att hänga
 stående istället för liggande, bara en kul grej, liksom att vända på ramen bakoch fram. Det skadar
väl inte testa eller hur;) Jag vet inte hur många gånger jag har gjort fel innan det har blivit rätt.


 Jag funderar på också att skippa överkastet helt i sommar. Bara för att minska städ/fix stressen
 och sen så vill jag se det vackra påslakanet mera än tio minuter innan jag somnar. Konstigt 
egentligen det här med att gömma alla fina påslakan. Nehep det går jag inte med på längre ;)





Hello I´m back again after couple of days vacation. I have done some small changes in our
bedroom too. First my funny way to hang picture frames. Hang the fraimes standing instead
of lying. Or show the back of the fraime instead of front. And the third thing was my new bed
texil from Ikea called Kajsa. I feel that I gave our bedroom a fresch new summer look. Next
room I want to do something with will be our kitchen.

7 kommentarer:

  1. visst behöver man ändra om hemma lite då och då, det blev jättefint :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Nice changes :)

    That bed textile reminds me at this marimekko fabric
    http://www.finnishdesignshop.com/decoration-pillows-pienet-kivet-pillow-p-4499.html

    can you tell me is this ikea bed textile good?
    I have their Dvala and they are magnet for my hair and dust :(

    SvaraRadera
  3. Ni har det så fint! Ja visst, ofta räcker det med de små förändringarna för att det ska kännas nytt hemma!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  4. Lika fint hos dig som alltid!!
    Såg ditt repotage i tidningen, ni har det jätte fint hemma! Jag var inne på Inspirations fabriken. Men jag kan inte finna mig där längre?! är jag bort tagen? eller vad tog jag vägen? Jag kollade upp tisdagstemat och såg då att jag inte finns med bland medlemmarn. Jag var på modern förut. Vet inte var man skriver till dig på Inspirations fabriken. Så då skrev jag här. Hör gärna av dig.

    Önskar dig en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  5. Haha du e för go min söta konstnärssyster.
    ska jag börja hänga mina upp-och-ner...thihi.
    kramis

    nä orrrka, hur får jag blogspot att kommentera?? hjälp mej nu

    SvaraRadera
  6. Härlig och skön inställning!:) Fram med påslakanen när de är så snygga!!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. I love showing the back of frames.. especially from the canvas ones ;) Nice changes.. black is always good. although me myself I am missing the light Moroccan atmosphere an might change it again for a little while... its only a matter of bedspreads cushions and a poster ;)

    SvaraRadera