.


11 maj 2011

WORKING AND PLAYING








Jippiee! Jag har äntligen kunnat köpa ett redigeringsprogram som heter Lightroom.
 Jag har suktat efter den jätte länge och behöver den när jag jobbar med bilderna så nu så.

 Mitt senaste "vill göra nånting av" är kopparrör. Jag gjorde en stilleben i vårt pannrum
som en aptit retare och för att visa hur fint det materialet är. Och så klart har jag lekt med
 mitt nya redigeringsprogram Lightroom, vad tycker ni om filtret kall ton. Jag älskar det.




 Translation-I´m learning my new editing program called Lightroom, I absolutely 
love it! The weather is really warm today in Sweden and I´m sitting in my dark
 office working and editing pictures, but hey it´s okay.  I love my work!

18 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Bra filter, det där. Häftigt!
    /Victoria

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Kul är det att redigera och leka med bilder, de får liksom helt olika uttryck.

    KRam Sofie

    SvaraRadera
  3. Snyggt med rörinstalationer, bra idé-istället för att gömma. Snygga bilder med filtret också!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  4. Härligt härligt!
    gillar fotouppsättningen.
    Har funderat att använda nåt liknande till väggen i vardagsummet, men har fnulat på vad jag ska använda för tejp.
    Svart är ju jättesnyggt o effektfullt!
    Tror jag ska härma dig :)

    Har int hunnit titta på fabriken ännu, men om int förr så nästa vecka när dopet e förbi.

    med sol

    caisa

    SvaraRadera
  5. Så fint! jag vill också ha lightroom..och indesign...och... Tur att man har något att sätta upp på önskelistan:-)

    Ha en fin dag!
    Kram,
    A

    SvaraRadera
  6. Så fint och häftigt! Tack för inspirationen du bjuder på!
    kram...tina

    SvaraRadera
  7. Woaw, superfint! Så roligt att leka med bilderna!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Grattis till Lightroom! det är ju inte bara bra till redigering utan också helt suveränt när man ska katalogisera sina bilder!! :) I love it!

    SvaraRadera
  9. I do not know that program but your pictures are looking very beautiful ;) I do not mind either siting inside sometimes when it is really hot ;P

    SvaraRadera
  10. Vackert!

    Gillar verkligen det "kalla" i bilderna, därför har jag mycket svårt för blixt och tända lampor och ljus - vill åt det kalla!

    Ha det gott!



    Maliin

    SvaraRadera
  11. I love love that photo-within-a-photo at the top. +Chelsea

    SvaraRadera
  12. :) Lightroom høres bra ut...
    liker bildene dine ( med eller uten lightroom) :)

    SvaraRadera
  13. Visst är Lightroom fantastiskt, jag ääälskar det! Gillar hur man kan synka bilder för att få samma inställningar och redigering.

    Och vilken installation du fått till!! Amazing.

    SvaraRadera
  14. Coolt! Du, kom att tänka på ditt korg-lamps-projekt när jag såg denna bild.. http://www.vtwonen.nl/2011/02/bamboelamp-2/ - Läckert med röd textilsladd! Allt gott //Petronella

    SvaraRadera
  15. Superfint. Jag har inte Lightroom men har testat det och det är toppen. Jag kör med vanliga PS.

    Jag önskar dig en fin kväll!
    //Sofia

    SvaraRadera
  16. Har också installerat Lightroom precis men inte riktigt hunnit pilla så mycket med det. Måste testa mer nu! : )

    SvaraRadera
  17. Det ser jättefint ut! Har blivit rekommenderad Lightroom utav flera men har ännu inte kommit till skott. Tänkte bli bättre på själva fotandet först... Fortsätt att berätta om hur du tycker det fungerar. Trevlig kväll, Camilla

    SvaraRadera
  18. love those pipes... so nice to hang neckless...xx

    SvaraRadera