.


18 april 2011

TRY THIS AT HOME!





En ny vecka och nya tag! I helgen har jag jobbat intensivt med några uppdrag,
 så jag har inte hunnit vila så mycket, men det ska jag ta igen idag.
Vinnaren i min boktävling är dragen, och det blev lotten nummer 97, grattis
 till (anonym) Lena. Kan du maila mig din adress så får du boken på posten snart!
Idag gästbloggar jag hos Emmas designblogg med en ny try this at home projekt! 
Välkommen in och titta vad jag har hittat på denna gången. Ta hand om er!

Today I am guestblogging at Emmas designblogg, welcome over there to see 
my latest try this at home project! Wishing you all a lovely new week! Annaleena
The winner of my giveaway was Lena who had the ticket number 97 congratulations!


4 kommentarer:

  1. Vad fin den var! Mycket bra idé och snyggt jobbat! Ser framemot nästa projekt! :)

    SvaraRadera
  2. Oj, här har det hänt mycket sedan jag tittade in senast. Så mycket fint du visar!
    Köpte en kontorsstol på återvinningen idag som behöver nytt tyg, men då kom jag på att du hade ju målat din fåtölj. Vilken sorts färg var det du använde??
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. :) you are always full of nice ideas ! thank you !!
    corinne

    SvaraRadera
  4. Linda:
    Jag har målat fåtöljen med en vanlig överbliven vit väggfärg;) Men hör med en målaraffär vilken färg skulle lämpa sig bäst.

    SvaraRadera