.


6 april 2011

PRETTY ROMANTIC






Jag har fått frågan ibland, vad är min stil? Och då har jag svarat en salig blandning!
 Pippi långstrump stil skulle min mamma säga:)) Och det stämmer nog bra, den är 
lite fantasiful ibland :) Och som dom flesta våra möbler så är min gungstol från loppis. 
Men jag lyckades hitta en exakt likadan från en cool webbshop som heter Dusty Deco
gungstolen finns bara i ett ex här. Eller så gör du som jag. Var uthållig och kamma 
igenom loppisar varje vecka så hittar du kanske en;) Tack för frågorna som ni ställer ang. 
vårt kök. Jag tänkter göra ett köksinlägg snart där jag går igenom detaljerat materialvalen osv.
Glöm nu inte knipa en lott i tävlingen nedan! Den boken är bara ett måste! :) Kram!







I feel pretty romantic today, dont you think ;) Even that is not my style so
I like to experiment different impressions. Tomorrow our livingroom maybe
looks blue and green ;)) Dont forget to take a chance to win the book in my
giveaway below! Take care! Annaleena xx


5 kommentarer:

  1. Super fin gungstol! Har inte plats för nån nu, men skulle gärna ha en nån gång i framtiden! :-)

    /Elina

    SvaraRadera
  2. Hvor er det et fint hjørne! Elsker stolen!

    SvaraRadera