.


14 mars 2011

YELLOW MONDAY INSPIRATION!






Jag verkligen älskar detaljer! Alla dessa små saker som glimtar här och där. Hjärtat klappar lite extra
 just nu för trädetaljer, rotting, brunt läder och gulddetaljer. En djurtrofé är på önskelistan den hade
 passat fint till våra småkillarnas rum. Idag har jag tagit nya bilder på mig själv, inte det lättaste uppgift
efter fyra barn och många sömnlösa nätter :) Men det blev väl en och annan bild som går att använda
här på bloggen, så ni får ge snälla kommentarer sen när jag lägger ut en ny profilbild ;)) Annaleena




For monday inspiration, here is some of my favorite details from our house!
Have a great week! Annaleena xx


10 kommentarer:

  1. gorgeous things and so cute!

    SvaraRadera
  2. My god vad jag skulle vilja lägga rabarber på den väskan..mums/Annica

    SvaraRadera
  3. Sååå fint med mossan som ligger kvar på trädbiten. Naturen ger oss fina saker! Häls. miaw åland/finland

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert fat!

    Trasmattekudden blev jag väldigt sugen på att härma dig. Så fint det var!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  5. Tack, precis vad jag behöver. Gul inspiration av exakt rätt härlig nyans. Så vackra bilder - ah-ah! Som en läkande TREO. Gud, så skönt.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej
    så härliga detaljer och fin fina bilder
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder, och profilbilden skall du vara jättenöjd med. Mycket fin!

    SvaraRadera
  8. vackra bilder och vacker profilbild ;)

    SvaraRadera
  9. Underbar inspriation, den där lilla skålen med armbandet är hur fin som helst!

    SvaraRadera