.


20 mars 2011

TRY THIS AT HOME


Jag finslipar mitt nästa try this at home projekt som jag visar hos Emmas designblogg i morgon,
 det senaste projektet som jag visade där var den här trasmatta lampan som kan bli jättefin 
dekoration att hänga ute på altanen i sommar, visst längtar man så efter sol och sommar nu! Hoppas
att det är ingen som har missat Anna-Malins diy projekt hos decor8Dom är helt fantastiska! 




I am preparing my next try this at home  project that you can see at Emmas designblogg
tomorrow, I think it is really usefull and good looking idè ;) See you soon!
Love Annaleena


9 kommentarer:

  1. Yes yes yes I love it!

    A

    SvaraRadera
  2. Jag blev rädd att det hänt något, att trasbitarna tagit eld eller så när jag läste "Don't try this..." Men pjuh, så var det inte =) Ser fram emot morgondagens bidrag! Trevlig söndagskväll!

    SvaraRadera
  3. tack :)

    det ska bli spännande att
    se vad du visar imorgon!
    själv blev jag nästan färdig
    med mitt igår ;)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin och inspirerande blogg! Jag kikar ofta in =) Mvh Sofie

    SvaraRadera
  5. Jag blev så glad när Plaza kom i brevlådan. Kände genast igen köket. Så fina bilder och härligt, personligt reportage. Hatten av!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej Annalena!
    Jag ska göra tisdagstemat imorgon och har problem! Jag måste få en ny inbjudan till att göra inlägg, den gamla har gått ut, fungerar inte längre! Camilla sa att hon skulle vara borta och att jag skulle kontakta dig vid problem. Hoppas du kan hjälpa mig!

    SvaraRadera
  7. Väntar med spänning!!!
    Lycka till!
    Kram Jenny

    SvaraRadera