.


20 februari 2011

MY FLEA-MARKET GOODIES!









Dags för slappar söndag, det är riktigt fint att bara vara ibland.
Kan nog inte lovorda för mycket vårt vitrinskåp som fungerar både som
ögongodis men också mitt lilla skattskafferi där jag gömmer mina små 
fynd. Nu har jag fått upp ögonen för färgat glas och roffar åt mig sånt på 
direkten på mina loppisrundor. Måste bara tipsa om en kompis blogg där 
du kan följa deras husrenovering, det kommer att bli så lyxigt och fiint! 
Flera bloggar med söndagsbilder hittar du i fabriken

Time to relax and enjoy a lazy sunny sunday! Here is my glass cabinet
 with flea-market style, where i keep all my lovely treasures..:) Annaleena xx




13 kommentarer:

  1. Underbart skåp du har! Är det gammalt eller finns det att köpa någonstans? Färgat glas är riktigt fint, älskar de bruna flaskorna.
    Hoppas du haft en härlig helg.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. There is no sun in Germany!

    But I like your *googdies*!

    Sonntagsgruß!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen kaffekoppar med fat, vackert.
    Jag har ett set som jag sällan dricker ur men de är fina att titta på.

    SvaraRadera
  4. Gah jag vill ju också ha sånt skåp!!! Var hittar man det? Eller är det loppis? /Annika

    SvaraRadera
  5. Ett riktig ögongodisskåp.

    Må så gott.//Lissen

    SvaraRadera
  6. Ja att ha en sådan teaterscen där alla fint sammansatta fynd och noga utvalda ting jan ge föreställning efter föreställning vore underbart =)

    Jag har också plockat fram en och annan färgad glasflaska ur gömmorna här hemma. en av dem syntes lite förra tisdagen ;)

    Hoppas ni haft en toppenfin kalashelg i Varberg!

    Kraam Tina

    SvaraRadera
  7. Fina bilder!

    Nu måste jag bli lite uppdaterad här känner
    jag!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Plötsligt fick jag en sådan lust att gå till bowlinghallen :) Förmodar att "ditt klot" är gjort av glas och lämpar sig bäst bakom vitrinets skyddande dörrar?!

    Tycker också mycket om glas, helst grönt, blått eller min senaste passion; ofärgat! Det finns så mycket roligt, nästan bortglömt 70- och åttiotalsglas, men jag har ett par gamla bruna medicinflaskor också, S T O C H O L M, står det på en av dem!
    :)
    /helena

    SvaraRadera
  9. Vitrinskåp är verkligen tacksamt, gillar dina färgade glas till allt det andra fina...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  10. Nydelig, nyyydelig skap med masse fine bruktfunn. Liker så godt måte du viser alt på med bilder.

    Fin dag til deg og ny ukestart.
    Janne**

    SvaraRadera
  11. Fint skåp och fina skatter. :-)

    SvaraRadera