.


21 januari 2011

TRY THIS AT HOME!

















Helt ärligt, tiden innan jag började blogga själv så hade jag knappt följt några 
bloggar alls och kände bara till fyra bloggar, trendenser, emmas designblogg, 
simplicity och blondinbellan från Let´s dance, det var verkligen allt! Inte 
kunde jag ens drömma om att blogga själv om mina inrednings bilder och idéer 
kunde bli så här givande! Jag brukar inte bli personlig på bloggen pga. att
 det är ett val jag har gjort, men att jag har fått utvecklas i mitt skapande har varit 
en väg tillbaka till glädjen efter en rad sjukdomar, förlust och sorg i min familj.

Planer har smidits under de senaste veckorna och idag ville jag glänta på dörren 
vad som komma skall. Med start på måndag ska jag börja gästblogga hos
  Emmas designblogg under arbetsnamnet, TRY THIS AT HOME. Där 
visar jag lagom lätta DIY inredningsdetaljer och inspiration, som passar till
 dom flesta hem. Titta in hos Emmas designblogg nu på måndag så får du se 
vad jag har hittat på:)) Men nu ha en trevlig helg! Kraam, Annaleena

Hello! Today I have exiting news to tell you. Something I didn´t know when
I started this blog was how much fun taking interor pictures and developing my
creativity could be. But also that I happend to meet lot´s of nice blog people 
with a really good taste. Like Emma from Emmas designblogg. This monday
I will start guest blogging at Emmas blog under the theme TRY THIS AT HOME
Check out on monday what I have created! Have a great weekend! AnnaleenaX






24 kommentarer:

  1. Vad roligt! Trevlig helg!
    Lottaxx

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Ska bli spännande att följa. Ha en fin helg!

    Josefine- at home

    SvaraRadera
  3. Vad kul AnnaLeena! Ser fram emot att följa det. Skäms nästan att säga det men jag har nyss börjat läsa Emmas blogg. Vet inte hur jag kunnat missa en så fantastisk blogg ?! Hursom helst passar dina alster perfekt där.

    Fin helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt. Kul och du kommer passa perfekt inne hos Emma och det blir spännande att se vad du hittar på.

    Trevlig helg!
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  5. Så roligt! Jag ser fram emot vad du kommer att hitta på där. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Åhhh va KUL!!!! Lycka till! Det skall bli roligt att läsa! Kram till dej Annaleena!

    SvaraRadera
  7. I was just reading the post where Emma introduced you ;) Well done I love both your blogs a lot ;)
    desiree

    SvaraRadera
  8. Grattis! Jeg er glad på dine vegne :) Klem.

    SvaraRadera
  9. Va roligt, det ser jag fram emot!! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  10. Såååå gøy! Gleder meg til å følge deg der også!
    Ha en fiiin weekend! klem

    SvaraRadera
  11. Tänk vad fort allting gått sedan kursen i våras! Du ser!!! Du kan! Härligt <3 /Kramar

    SvaraRadera
  12. Va roligt! Rätt åt dig :)! Du är så duktig! Kram Anna Larsson

    SvaraRadera
  13. Så roligt att få följa dig på ett ställe till!:)
    Ännu roligare är att läsa att skapandet har varit en väg tillbaka till glädjen!!!

    Det är väldigt inspirerande att följa din blogg!!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Så kul! och det väl många som kan säga som du "trodde väl aldrig"... :) Som tur många vågar mycket mer med hjälp av bloggvärlden och jag tycker det är så härligt! ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  15. Vad härligt att höra, tänk vad skapandet kan göra... önskar dig all lycka till!
    Helena

    SvaraRadera
  16. I'm glad you have found happiness from blogging, you are a gift to us all!
    See you at emmas on monday! x

    SvaraRadera
  17. Så roligt! Det blir verkligen spännande att läsa!

    Ha en fin kväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Vilka snygga flaskor..
    Lycka till med projektet.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  19. åååh, så spännande, det kommer jag definitivt kolla in!!

    Klänningen ovan, heeeelt underbar, jag tror jag sett den på ett par tjejer och bara ääälskat den, vart kommer den ifrån???


    Ha en skön helg, Kram

    SvaraRadera
  20. Underbart annaleena! Du e bäst!! Kram anna l

    SvaraRadera
  21. Loving your blog! thanks for the mention of MLK&HNY!! : )

    SvaraRadera
  22. Ja, lykke til:) Hørtes spennende ut.

    Fin søndag til deg:)

    **Janne

    SvaraRadera
  23. hihi, jag hittade klänningen och nu har även jag ett ex, superfin! Dock lite svårt att hitta ngt bra att ha under den...
    KRAM och TACK

    SvaraRadera