.


14 januari 2011

THE STAR IN MY HOUSE!










Åh, nej! Tänkte jag när jag skulle packa ner min trä julstjärna från granit bland 
andra julsaker och behöva vänta ett helt år till innan jag fick ha den framme igen!
Med lite småkonfetti, som med trasmatta remsor runt stjärnan blev den mindre
julaktig och nu kan jag dryga ut tiden och ha den framme ett tag till.
Man tar det man har! Ha en fin helg, kraam Annaleena

A easy way to remake christams decoration to winter decoration. With these
 black rag rug stripes. I wanted to have my star in the house longer than 
christmas time now I can!  Happy weekend to you all! Annaleena X









21 kommentarer:

  1. Haha, bra tänkt, den är ju så himla fin.

    SvaraRadera
  2. Hvor sjovt - jeg har også en lignende stjerne hængende endu - jeg viklede den ind i stofstrimler i sort og hvid, og nu tror jeg det bliver en "helårsstjerne"... Knus; Heidi

    SvaraRadera
  3. Dekot järjestyksessä ;) Jag prenumererar Deko. Deko är nog en av dom bästa inredningstidningar eller kanske den passar just för min smak:)
    Ha en trevlig helg! kram <3

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint! :) vilket bra tips! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint......bra tips!
    Ha en fin fredag!
    kram

    SvaraRadera
  6. Har du sett här AnnaLeena!!

    Här är bilder från dig:
    http://www.cotemaison.fr/idees-deco/atelier-deco/diaporama/vu-sur-les-blogs-la-deco-hisse-le-drapeau-blanc_7904.html?p=17

    och från mig:
    http://www.cotemaison.fr/idees-deco/atelier-deco/diaporama/vu-sur-les-blogs-la-deco-hisse-le-drapeau-blanc_7904.html?p=2

    I samma liksom =) Kul!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. hahahaI just had the same wooden one (with a touch of snow) in my hand and threw it in the Christmas box ;P

    It is looking good.. I confess I still have the reindeer with lights stick through it in my room It is so cozy to keep some pf the little lights ;)
    I wish you a happy weekend!

    SvaraRadera
  8. Vad härligt! Det är faktiskt det enda jag har kvar från julen. Kan bara inte ta ner den för jag tycker om den så mycket. Superbra tips att göra om den lite :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  9. What a great idea! Looks lovely. It's nice to have stars in your life I think! Have a wonderful weekend, Stephie x

    SvaraRadera
  10. Det var smart tycker jag. Jag älskar stjärnor och svart så denna gillade jag :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Jag har haft en utmaning där mina läsare har fått tipsa om sina favoritbloggar och vet du vad? Din blogg är med!

    Kika här för hela listan:
    http://inspireramera.se/2011/january/tips-60-lasvarda-bloggar.html

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar idé och resultatet blev jättefint! Trevlig lördag!
    //Frida

    SvaraRadera
  13. Hej!
    va trevligt det var att prata i telefonen..Vi måste ses nån dag..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Hej tjejen, Nu har jag också tipsat om mina bloggfavoriter just nu: http://inredningsdesigner.blogspot.com/

    SvaraRadera
  15. Hej,

    Så bra det blev. Nu kan du ha den framme längre!

    Kram anna

    SvaraRadera
  16. Jag är stjärnälskare och jag har några "jul" stjärnor framme året om =)
    Jättesnyggt!

    SvaraRadera
  17. Hei! For en herlig blogg du har, proppet med inspirasjon! Jeg blir så glad når jeg kommer over slike blogger! Ønsker deg en flott søndag! :)

    SvaraRadera
  18. Vilket snyggt skrivbord..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  19. Åhhh, vad jag älskar dina bilder! Måste spara i min inspirationsmapp!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram J

    SvaraRadera