.


12 januari 2011

LUNDAGÅRD STYLE










Go kväll! Varje gång jag kikar in till den här underbara
coola-bullerby-inrednings bloggen Lundagård så viskar 
jag tyst för mig själv vid datorn, "åå va fiint"...sannerligen 
en härlig blogg att titta in hos. Kram Annaleena

This blog Lundagård is thrilling me every time when I check in there.
So many nice details to observe and it has really cool vintage-retro style.
The blog is one of my favorites, Lundagård 


  I like this solution to hang the clothes, it looks really simple to do also.
 I found the picture from Milk and honey.  X annaleena





7 kommentarer:

  1. I was thinking about something to hang my clothes to.. but then I do not have that many to be honest and most of them are black grey and white haha... but I really like to have this rack in my bedroom. http://vosgesparis.blogspot.com/2010/03/scrap-wood-walls.html it is in the second picture.. What you think?

    SvaraRadera
  2. Åh, just den där bilden med klädhängaren pinnade jag imorse till pinterest mitt nya tidsfördriv =)))
    Lovely är den!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fint det ser ut. Alltid kul att springa på nya intressanta bloggar, så tack för tipset!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Håller helt o fullt med dig om The Lundagård Style: så coolt! Ett av mina favoriter också!
    Hängaridén kan jag absolut tänka mig i mitt sovrum också!
    Eija

    SvaraRadera
  6. Just check their webshop, it's awesome! Thanks for introducing them!

    SvaraRadera
  7. Men oh, så snällt skrivet, TACK så väldigt mycket! Jag sänder samma ord tillbaka till dig som du skrev om mig :-)

    SvaraRadera