.


24 januari 2011

GUEST BLOGGING











En ny vecka med nya tag!  Det är en levnadskonst
att kunna få vardagspusslet och gå ihop! Tycker ni inte det?
Idag gästbloggar jag för första gången hos eminenta Emma
med Emmas designblogg, känns lite pirrigt men kul!
 Du kan se vad jag har hittat på HÄR.  Kram Annaleena




New week with new challenges. Trying to get the jobb, family and hobby 
to work side by side is a truly art, lucky me my jobb is my hobby :)
Guess what! Today I´m guestblogging at Emmas designblog.

Take a look for my first TRY THIS AT HOME, here!
Annaleena XX



15 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du gästbloggar! Du är bäst!! :)

    SvaraRadera
  2. Spännande, blir säkert jätte bra!!

    SvaraRadera
  3. I just had a look!

    Great your *keyboard*!

    Salut!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  4. Så fint och bra ditt inlägg hos Emma var! Skitsnyggt rent ut sagt. Jag tror faktiskt att jag ska ta och prova det hemma, jag har griffeltavelfärg kvar sen det sista projektet. Kul att se en bild av dig - nu kanske jag känner igen dig om vi möts på stan ;)
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  5. Hej:)

    Det var riktigt bra gästbloggat ;)

    SvaraRadera
  6. Herlig, jeg følger deg gjerne der også!
    Tusen takk for all din inspirasjon!!!
    Beklager dårlig kommentering fra meg
    men setter pris på dine fine ord, takk!!!
    Jeg syns ditt kjøkken er det herligste ever,
    ser meg aldri mett på det:)
    God uke og klem på deg.

    SvaraRadera
  7. Vad kul! Då ska jag titta in där!

    Tusen tack för att du delar med dig av din underbara personliga stil!

    Kreativitet och personlighet minns man...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Loved your post at Emma's Blogg - wonderful - and thrilled be your newest follower!

    SvaraRadera
  9. Vilket fint inlägg!!!
    Gillar idé super mycket.
    Hoppas du får en härlig dag.
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Så gøy!
    Jeg var inne og så i Emmas blogg.
    Det var tøft med mulitispeil!
    Blir veldig inspirert av din vakre blogg.
    Masse gode ideer.
    Elsker stilen din. =)

    Masse lykke til med gjestebloggingen din!
    Kathrin.

    SvaraRadera
  11. Hej Annaleena, vilket fint inlägg du har gjort hos Emma :) Är det ditt hem med träbron och den fina trappan i svart och trä? Jag har haft ett inlägg om det en gång, som exempel på väldigt snygg arkitektonisk detalj (men nu hittar jag inte inlägget...)
    Ska bli kul att läsa dig hos Emma framöver :)

    Karin

    SvaraRadera
  12. Kul!!

    Diggar första bilden,
    snyggt jobbat snygging!

    kram

    SvaraRadera
  13. You look as stylish as your designs! Great post at Emmas, I bet sales of chalkboard paint have risen now, I'm definitely getting some!x

    SvaraRadera
  14. Och jag diggar andra bilden! Vilken fiiin bild på dej!

    SvaraRadera
  15. Very nice , i loved this post , fantastic

    SvaraRadera