.


30 januari 2011

DETAILS, DETAILS AND MORE DETAILS!








Good sunday!

Idag tar jag er med till min secondhand runda! Till loppisen där jag oftast hittar
inspiration som spirar senare här på bloggen! Ni har ju sett mååånga gånger vackra
skatter som jag hittar på loppisar, och dom kommer oftast från den här butiken,
second chance i Varberg där saker får en andra chans!

 Titta så vackert man kan skylta på secondhand! Och alla detaljer, detaljer, detaljer!
I love, love, love!







I wanted to show you some pics from my favorite fleamarket.
It´s so true that, someone´s trash is another one´s gold!
Annaleena XX


tillhör fabrikens söndagsbild, titta in här


18 kommentarer:

  1. Det är precis som att vara i himmelen!
    Vackert! LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Go on with your love in details!

    :-)

    Salut!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga bilder du tagit från Second Chance! Nice! :)

    SvaraRadera
  4. Hei!!

    sinulla tosi kaunis , musta , pyöreä seinähylly.
    olen nähnyt jossakin sisustuslehdessä, onkohan se sinulta?
    mistä tuollaisen voi ostaa?
    vai oletko tehnyt itse?

    Päivi

    SvaraRadera
  5. Fleamarkets are places I always make my best finds. Your beautiful pictures made me realize it´s been a while since my last visit to the place filled with fascinating stories in the form of old stuff. And like you said; someone´s trash is another one´s gold!

    SvaraRadera
  6. Den där koppar och mässingsavdelningen skulle jag mer än gärna gå loss på. Vilket guldställe!

    SvaraRadera
  7. Ååå då får jag besöka det när jag kommer hem till de trakterna, har de öppet varje dag.

    Kram helena.

    SvaraRadera
  8. Helena,

    dom har öppet på onsdagar mellan 14-18 och på lö 9-13

    SvaraRadera
  9. Åhhhh.... varför finns det inget nattöppen loppis..??! Måste ut en runda imorgon!;)
    Härliga bilder!!!

    Kram

    SvaraRadera
  10. I wish our markets looked so lovely! x

    SvaraRadera
  11. Otroligt fina bilder! Blir sugen på att gå loss på allt utan stickorna, det där har jag aldrig förstått mig på (tyvärr)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. I haven't been to a real fleemarket for ages... but between my house and work ther is a big thriftstore.. so I sometimes pop in to see if there is something special, Lately I mostly bought old lamps from Ikea lol

    SvaraRadera
  13. Love your beautiful finds! I love it when same items are group together. They're beautiful details are so appreciated.

    Hope your day is beautiful!

    Anna
    {ny}

    SvaraRadera
  14. So true. You find the best "treasures" there! Have a good week, Stephie x

    SvaraRadera
  15. just new to your blog...where ever is this fleamarket (if only San Francisco!)

    SvaraRadera