.


26 januari 2011

AIN´T NO PARTY LIKE MY MAMA´S TEA PARTY..










Dagen är här ja tänkte presentera några av mina blogg-guldkorn och då menar 
jag bara några av dom! Det kändes lite konstigt att behöva välja eftersom jag följer 
mera bloggar än så här, via bloglovin, via min blogglista och den kommer jag att fylla 
på med flera snart! Känner ni till nån blogg som ni tycker är toppen så lämna gärna ett
redigt bloggtips! Det finns ju så många fina bloggar där ute som jag har ingen aning om!

Men först svar på frågan som jag fick, hur hade du satt fast den ljus kabeln på väggen?
 Svar: Med kabel klämmor, det är enkelt, jag fick bara lite hjälp av familjen under tiden jag 
spikade fast den. Skissa texten på pappret innan. Kabelkämmor finns att köpa bla. här













The one and onlys!

Lotta Agaton är fenomen på att inspirera!
Emmas designblogg, inredningsbloggarnas egen profet!
Vosges Paris har helt grymma inlägg om trender!
Me and alice, alla känner väl Me and alice!
The Sartorialist bloggen som talar mer än tusen ord.
En mammas dag, Weronica har Sveriges bästa online
30+tjejtidning hennes fredagssvep och inlägg är fantastiska!
Caisa.K, Fabriken, Today you inspired me,
Milk and honey, Jonas Peterson, kesällä kerran mm....

Today i made i short list of my favorit blogs! This is 
only a tiny, short list of many blog that i follow i reality!
If you know some other great blog so please leave a comment!
 Have a fab day!! Love annaleena XX


14 kommentarer:

  1. Åh ändå fler bloggtips. Nu fick jag nya att besöka igen :)
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  2. Kul med lite bloggtips, var några jag inte läser sen innan, tusen tack!

    Vill gärna tipsa om Formelle Designs blogg som jag och min vän Milli har där vi inspirerar om allt som har med färg, form, inredning, mode och design att göra. Vi visar och säljer även grafiska blad som vi gör då vi båda är grafiska formgivare. Välkommen in i vår kreativa värld!
    http://formelledesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vilken fabulös skjutdörr du bjussar på =) Bloggtipsen var för mig inte helt nya men jag skriver under på att de är MYCKET väl värda att kika in på!

    Hoppas du får en finfin dag vännen!

    kram tina

    SvaraRadera
  4. I follow most of the blos you mentioned, but now I'm glad I have found yours :)
    I like it a lot and of course: I'm following!

    SvaraRadera
  5. Åh, det var en komplimang att bära med sig länge det, fina Annaleena! Jag sträcker på mig! Tusen tack!

    SvaraRadera
  6. Älskar din blogg. Hälsa gärna på hos mig.
    http://hannasroom.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Milk and Honey har jag aldrig tittan in hos tidigare. Vilket guldkorn!!
    Tack för tipset!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Oi kiitos kunniasta, tämä blogisi on suursuosikkejani! Kotinne on aivan ihana! :)

    SvaraRadera
  9. Tack tack tack, så glad jag blir att jag får vara en del av din lista!
    Du vet att det är ömsesidigt ;)

    Bilden ovan från the Sartorialist är ju heeelt underbar!

    SvaraRadera
  10. Så många härliga bilder och nya bloggtips!! Tack för dem!:)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej! Tack för en härlig blogg! Jag undrar var man kan hitta den fina ljusstaken med tre armar som du har på ditt köksbord? Hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  12. I feel honored to be in your list... I love to come chez toi ;)

    hugs.desiree

    SvaraRadera
  13. Thank you for the list. Many of the blogs are new to me. You're welcome to visit my blog anytime: http://sunnysblog.typepad.com

    SvaraRadera
  14. Herrejössen vilken fin blogg du har! Älskar bland annat barnrummet i lila-rosa och rött. Och "star" skrivet på väggen. Hur fint? Snor kanske till och med den idén rakt av. Kommer tillbaka igen. Snart. Ofta. /Elle

    SvaraRadera