.


23 december 2010









23 december



Hej hej! Här kommer årets sista hemma hos reportage som jag lovade.
Den här gången har jag varit hemma hos Jens och Pernilla Berqvist frånVarberg.
Om jag skulle beskriva deras stil med tre ord skulle jag säga, dansk, modern och
 bohem. Jag älskar deras golv, den är otrolig snygg och skön också att gå på!
Gillar färgerna med svart, vitt och nu i jul röda detaljer i mängder.





Praktiskt och så fint med en rumsdelare som denna!





En riktig mysig julkök. Här passar det att julstöka!





Jul, jul, jul...det är så stämningsfullt och vackert överallt. Pernilla som har jobbat med
 kläder över 20 år har känslan för vackra saker i fingertopparna. Deras butik som finns i
Varberg, Wonder är helt ljuvlig livsstilsbutik. Kika in till Pernilla butiksblogg här. Med
dessa bilder vill jag önska er en riktigt god och wonderful jul, Kram Annaleena



Hello friends! Welcome to Swedish westcoast this time. 
Here lives Pernilla and Jens with their two daughters. I love this house, its so 
danish and white. With these christmas pictures i wish you a very merry Chrismas!
And I hope you will get som chokolate and rest this chrismtas! That is what i need:D

See you soon!
xoxo Annaleena





10 kommentarer:

  1. Smukt! Tak for dejlig inspiration! Ønsker dig en glædelig jul! Knus; Heidi

    SvaraRadera
  2. Underbart
    Vackert
    Stilfullt
    Unikt




    God Jul


    Maliin

    SvaraRadera
  3. Your house looks so festive! May your holidays be warm and bright.
    Iris

    SvaraRadera
  4. Vakkert!

    Ønsker deg og dine en deilig jul med mye kos og glede!!
    klem

    SvaraRadera
  5. Länge sen jag varit o hälsat på inne hos dig. Du har tagit massor av fina bilder. Har haft det ganska stressigt själv. God jul!
    Sabi

    SvaraRadera
  6. What a beautiful house!
    I love that poolside photo so fun!

    *★ Buon Natale★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ Merry X-mas★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• |田田|門| Diletta♥

    SvaraRadera
  7. GOD JUL duktiga duuuuuu... kraaaaam josse

    SvaraRadera