.


10 december 2010






10. december

Jag älskar allt trämaterial, har alltid gjort det, helst ljust trä. Nu har jag
fastnat för dessa små trädkulor som är så roliga att juldekorera med, här
 har jag bara lagt över några på min adventsljustake. Enkelt och snyggt.

Vinnaren i min Ramsing skylt tävling blev Annika (anonym) 
Stort grattis Annika! Maila mig din adress så får du välja en
 valfri skylt från Ramsing. Trevlig helg alla ni! Kram Annaleena


Wood is the new black! Here comes my christmas advent candle holder.
Have a nice weekend! Love annaleena




6 kommentarer:

  1. You´re so right! I love to decorate with wood!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Så sött:-)
    Åhhh, ni har ett sånt vackert hem...Ha en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hello Annaleena, I am reading up a bit today at work , it is very quit here for the moment ;) Making christmas prints and trying to catch up with the blogs a bit. I was so busy the whole week , my son broke his leg and could not do a thing so I have 'two houses'to look after and cooking and things... Blog stuff writing is not a priority atm.. but I am trying to write some this weekend and make some pictures of the Chritmas decoration. I wish you a happy weekend
    x desiree

    SvaraRadera
  4. Du tar verkligen in det gamla med stil!!

    Nu ska jag spraya en röd ljusstake svart... grymt snyggt!! Tack för inspiration, som vanligt!:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen fint, är så förtjust i vitt att jag går till överdrift här hemma.

    SvaraRadera
  6. Grattis till Annika!
    Jag är också väldigt förtjust i ljust trä för tillfället. ger ett fräscht och skandinaviskt intryck. Varifrån har du köpt träkulorna?

    /Ida (Fru Mars)

    SvaraRadera