.


13 november 2010





Wood is the new black!
Så skrev Tiger på sin blogg Hello Tiger för ett tag sen. Och
 visst är det så sant så sant...trädmaterial är så snyggt! Och så rätt!

Årets första amaryllis står i min krittavlevas som jag har pimpat 
 så klart med lite fåglar och text...så här såg vasen ut i somras.
Jag har också en påse med trädkulor som jag tänkte julpyssla med. 
Inspirations kicken fick jag från Brinja via Tigers blogg. 
Ha en fortsatt trevlig helg, kram!



Wood is the new black!! So wrote Hello Tiger a Swedish great 
blogger at her blogg. And its so true, wood is wonderful material. 
Im going to use it more when i work, i hope i can find these old
wabi sabi wood furnitures from flea market, that is so cool.
See you friends! Love, Annaleena





4 kommentarer:

  1. Fint! Såg du mitt inlägg med skrift på krukor för ett litet tag sedan!? i så fall så så är det inte svårt att förstå att jag gillar ;) eller hur?! ♥

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  2. Hej Annaleena!Vilken fin krittavelvas du gjort!
    Jättefint med amaryllisen i.Fortsatt trevlig helg! kram jessica.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg du har med så mycket inspiration. Du får visa vad du hittar på med kulorna sen längre fram. Själv är jag i full färd med inredning av nya hemmet då vi nu flyttat från landet in till stan. Så roligt att få börja om med nya och gamla möbler och piffa. Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  4. åh, jag äälskar det där grytunderlägget, så smart!

    SvaraRadera