.


4 november 2010

SKANDINAVIAN RETRO!






Hej på er!

Nu har jag ännu en gång fått besöka ett roligt hem!
Det här gången blev det ett härligt retrohem i Varberg,
så här kommer hemreportage nummer fyra i turordningen!


I det här huset bor Mamma, Pappa och två söta barn. 
Och som det är så uppenbart är föräldrarna glada i inredningen! 
Dom har satsat på sin egen stil som är retro med teak möbler.
Visst blir det så snyggt när man mjuknar upp det svartvita med
 trädmöbler. Stolen har hittat sin plats brevid likasinnande hyllan:) 

Hello! 
Today i post some pictures from my friends retrohouse,
this style is so skandinavian retro and i love it! Picture bellow
with the wood furnitures and the black&white wallpaper
really inspires me!
See you later, Love& hugs, Annaleena


















Kul att få tjuvkika lite in i andras hem och 
 se hur dom har möblerat och hittat sin stil. 

Idag väntar ett roligt och utmanade blogg uppdrag som jag jobbar med, mera 
 om det sen när det blir klart! Och tack för era goa hälsningar, ni är så snälla:)

 Kram Annaleena








13 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!
    Och visst är det roligt att kika i i andras hem och låta sig inspireras.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  2. Hei!! for en nydelig blogg du har!!! Virkelig fine bilder & masse inspirasjon. Første gang jeg besøker deg, men kommer snart igjen!!! STor klem fra Line

    SvaraRadera
  3. Så snyggt!
    Precis såhär vill min man ha det =))
    Jag tycker också det är jättejättefint men drar ändå till mer ljust om jag får välja eller (host,host ;) NÄR jag väljer...

    Ha en fin dag!
    Kraam!

    SvaraRadera
  4. Snygg ögon-affisch =) hihihihi

    //A

    SvaraRadera
  5. Snyggt och det känns som en röd tråd i inredningen. Den mörka tapeten var spännande. Kul med varbergshem - snart kanske du är hemma hos någon som man känner igen sig hos! :)

    /Kristina

    SvaraRadera
  6. Vilken skön stil! Ditt arbete som stylist verkar vara mycke spännande. Ha en fin helg!

    Josefine- at home

    SvaraRadera
  7. hej vännen:) Inte direkt min smak men fina bilder ändå:) Ska bli roligt att se DIY projektet:)

    Fin helg önskar jag dig:)

    Kraaam M

    SvaraRadera
  8. fro et hjem! fantastisk! Nå var det lenge siden jeg har vært inne på bloggen din. Mange mange fine fine innlegg:-) God helg kjære du!

    SvaraRadera
  9. I just came across you blog and instantly fell ever so slightly in love with your esthetics. I'm loving looking through your blog archives;)

    SvaraRadera