.


18 november 2010












Hallå hallå!
Efter en kort bloggpaus är jag tillbaka. Bloggvärlden är ju helt fantastisk!
Jag får så mycket inspiration och nya idèr så att jag hinner inte ens göra 
allt jag skulle vilja:) För ett tag sen såg jag hos bloggen varpunen att hon
 hade vridit ett bälte runt tidningar, och det var jag bara tvungen att testa.
Funkar bra och ser kul ut! kram på er! Annaleena
Sorry its been so quiet here lately, but now im back with new ideas 
and inspiration! A belt around your magazinens can be a fun detalj!
See you soon! love Annaleena 




10 kommentarer:

  1. What a great and beautiful idea!!!!!
    Have a wonderful day,
    Kisses,
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Nydelig blogg. Denne må jeg følge :)

    Kitty

    SvaraRadera
  3. Snyggt med skärpet runt tidningarna! Gillade lyktan också.

    SvaraRadera
  4. Å ja det var smart og stilig! Må jammen lete frem noen belter hjemme jeg og blader har jeg jo nok av ;O)

    SvaraRadera
  5. Nydelig og så enkelt;)

    Ha en fin kveld;)

    SvaraRadera
  6. yes I like to wrap magazines with those belt.. you can even wrap them twice to make a little stool... I notice my favorite on top ;)

    SvaraRadera
  7. Jättefint och ett bra tips att få använding för gamla skärp som inte längre används.

    /Kristina

    SvaraRadera
  8. Snyggt!! Som alltid på din härliga blogg :-)
    kram anna

    SvaraRadera
  9. ja, det har jag också sett hos vaarpunen, superfint!!!!
    Det ska jag nog också testa!

    SvaraRadera