.


11 november 2010

GIVEAWAY/ UTLOTTNING










För en utlottning, det har nämligen gått 1år sedan jag började 
blogga om inredning och vackra saker.
Jag känner mig så glad och ödmjuk för allt det jag har lärt mig :)
Speciellt när datakunskaperna var nollade i början. Tack för det här året och
 tack för all uppmuntran och söta kommentarer, ni har betytt så mycket!

Den första vinsten är en underbar fjärilsmobil att hänga framför
fönstret eller i barnrummet från keramiker/konstnär Carina Swartling. 
Och den andra vinsten är (Heidis) fruflys syntest, en tavla från fly-shop. 
Ni har nu möjlighet att vinna båda två.


Bara lämna en kommentar så får du en lott!

Vill du öka vinstchanserna med 3 lotter, så lägger du dig
 som följare i bloglovin. Glöm inte att säga vem du är och hur
  många lotter du vill ha. Jag meddelar vinnaren den 22.11. 
 Lycka till!


    
Vill du länka tävlingen till dig med denna bild, så säger jag ett stor tack fina ni..

                                   


Hello friends!

It`s has been one year since I started my inspirationblog and I feel so happy and humble:)
I got so many good blogfriends and readers, you are really worth to celebrate!
This is my giveaway for you! You can win this both prices, the first price is a
beautiful butterfly mobile and the second one is picture from  Heidis frufly-shop. 

The only thing I ask you to help me with, is to spread a word about this giveaway, 
and make a link to me and don´t forget to tell me who you are :))


See you soon! Love, Annaleena







62 kommentarer:

  1. Åhhh vad spännande, så fina vinster.
    Jag länkar genast från min blogg.
    Ha en härlig dag!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Hei, blir gjerne med både på give away og som følger.

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Grattis med 1-års dagen!!!
    Klart jeg vil være med her :O)
    Linker til give awayen din og legger som følger vet du (gjelder jo å ta maaaange lodd *smiler*).

    Ha en super fin dag!
    Klem

    SvaraRadera
  4. ååå så vacker, har redan lagt till dig i bloglovin!

    SvaraRadera
  5. Grattis på 1-års dagen! Själv missade jag Systrarnas 1-årsdag, den kom och försvann, får väl fira i efterhand kanske. Är gärna med och tävlar! Kram/Marie

    SvaraRadera
  6. it's always a pleasure to visit your blog !! keept spoling us with your great ideas/pictures :)
    merci !!
    corinne

    SvaraRadera
  7. Graulere med 1 årsdagen!! Så stas.
    Jeg hiver meg med på konkurransen med et lodd:)

    Klem til deg fra mor i fjasevashuset

    SvaraRadera
  8. Grattis till 1-årsdagen! Har nyligen hittat hit men fastnade på en gång! Du har en inspirerande blogg som jag sedan jag hittade hit följer via bloglovin!
    Självklart är jag med och tävlar med 4 lotter!

    SvaraRadera
  9. Hej! Har följt dig ett tag nu och vill säga grattis till ditt år med din fantastisk fina blogg. Klart jag vill delta i utlottningen med såna fantastiska saker och följare i bloglovin är jag redan. Länkar även till dig på min blogg./Merja

    SvaraRadera
  10. Hei og gratulerer til DEG :)
    Jeg har ikke egen blogg, men hiver meg på likevel og får dermed 1 lodd.
    May H.

    SvaraRadera
  11. hello, lovely blog , i am from Lebanon, love your pictures very relaxing, will try to put your link, i'm not very good at them, i will try.

    SvaraRadera
  12. Wow, 1 år, grattis!
    Åhh, vilken helt fantastisk mobil! Jag har letat med ljus och lykta efter en fin mobil till vår lilla koloni, den här är ju PERFEKT! Och tavlan har jag beundrat sedan ett av dina tidigare inlägg.
    Jag är mer än gärna med på utlottningen, och följare i bloglovin, det är jag ju redan ;)
    Kram Johanna VS

    SvaraRadera
  13. vill gärna vara med, satsar på en lott!

    SvaraRadera
  14. Åhh, sikke fine gevinster! Jeg vil meget gerne deltage:) Knus; Heidi

    SvaraRadera
  15. Grattis på "1-årsdagen"! Vad roligt :) Och vilken fin tävling du har, underbara priser! Jag är gärna med och tävlar. Har länkat till tävlingen på min blogg samt följer dig redan på bloglovin :)

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  16. congratulation!
    i love your giveaway

    SvaraRadera
  17. Åh vad jag skulle vilja ha fjärilsmobilen, löööv it:)
    förjer dig på bloglovin så klart:)

    kraaam Mia på mittvitahus

    SvaraRadera
  18. Åhh, vilken underbar mobil! Jag älskar fjärilar, och din blogg. Självklart följer jag dig numera via Bloglovin också.

    SvaraRadera
  19. Åh vilken fin blogg du har!! Hittade precis hit! =) Grattis till 1 år! Självklart vill jag vara med i utlottningen, priserna var underbara! =) Massa kramar!

    SvaraRadera
  20. I am a new reader of your blog and also a follower in Bloglovin'. Your giveaway is nice and your blog is very beautiful.

    SvaraRadera
  21. Gratulerer! Jeg blir gjerne med i trekningen. Følger deg allerede via bloglovin.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  22. STORT GRATTIS på ettårsdagen tiden går så fort och du är så duktig!!!!!! En klar insperation källa och du gav mig mod för att börja blogga. Att du inte hade mycket data kunskap från början kan man aldrig tro!!!

    Jag vill oxså vara med i din tävling och jag har haft dig på bloglovin länge. Kram isa

    SvaraRadera
  23. Jessica i Östersund11 november 2010 kl. 19:47

    Har dig redan på bloglovin', såklart!

    SvaraRadera
  24. Vilken vacker blogg du har! Grattis på ettårsdagen och lycka till i framtiden. Mer insipiration och ögongodis åt alla!

    SvaraRadera
  25. Grattis på 1-årsdagen!!
    Mobilen är ju GALET VACKER!!
    Tavlan är stilren och helt i min smak, den får gärna flytta in hos oss!!
    Klart man vill vara med i lotteriet!!
    Jag är numera följare i din blogvin också
    då ökar mina chanser:):)
    Tack för en fin inspirationsblogg och det otroligt inspirerande projektet Inspirations fabriken som du har startat. Du är en duktig kvinna, det är klart!!
    Ha en fin kväll!
    Kram CC

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Grattis till 1 år!!
    Jag vill vara med på utlottningen
    av de underbra fina priserna

    Jag drar 3 lotter, håller tummarna
    hårt nu;)

    Kram C

    SvaraRadera
  27. Hei=) Klart jeg vil være med, jeg legger meg også til som følger...så øker jo sjansene mine=)
    Klem fra Sigrun

    SvaraRadera
  28. Givetvis vill jag vara med!
    Jag måste också passa på att berömma dig för din fina logg.Jag kikar in här 2 ggr/v och inspireras och får en "bra känsla" av dina bilder!
    Tack för det =)
    Stina i Ludvika (my.holmlund@spray.se)

    SvaraRadera
  29. Gratulerer med jubileum!
    Hvilken fantastisk give away! Skjønne premier!
    Jeg vil gjeeerne være med å feire!
    1 lodd til meg! Også linker jeg ;)
    Ha en god helg søte!
    Klem fra meg! ♥

    ps, kjempe gøy å se hjemmet ditt på trykk i sköna hem!

    SvaraRadera
  30. Hej söta du!
    Jag vill jättegärna vara med!

    Jag följer dig nu också på bloglovin och önskar tre extra lotter!!

    Anna i Ljungby

    SvaraRadera
  31. What a lovely giveaway and congrats on your 1 year old blog!

    Greeting,

    Kitty

    SvaraRadera
  32. Følger deg nå også via bloglovin, 3 lodd til på meg ♥

    SvaraRadera
  33. Det är klart jag vill vara med ...En lott tack!! Kraaaam!!!!!

    SvaraRadera
  34. Grattis Annaleena till din underbara blogg och 1 år med den! Fjärilsmobilen är super!! Kramar Anna L

    SvaraRadera
  35. grattis!
    vil gjerne være med, trekker et lodd :)

    klem

    SvaraRadera
  36. Jag vill jättegärna vara med och ha chans att vinna något av detta fina! Du är tillagd på bloglovin. Alltså vill jag ha tre lotter :)

    Trevlig fredagskväll!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  37. Här halkar man in för första gången och blir helt kär...oh va fjärilarna är underbara. Jag ber om 3 lotter,du har fått en ny följare :)

    SvaraRadera
  38. Åh så fint, jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen med en lott!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  39. Hej
    Jag är med ...de var ju så fina!! Självklart tar jag tre röster o länkar!!!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  40. Ååååå, den där fjärilsmobilen skulle jag gärna vilja ha :) Bloglovin it it!!

    SvaraRadera
  41. Hey, I've been Follo wing your blog for a little while. It's really lovely. I Came to visit here through Johanna from VINTAGE. Count me in for the draw! Happy B-day!

    SvaraRadera
  42. Det är fantastiskt kul att blogga, bli säkert många år till! ;)

    Kram Jenny
    www.hemtrender.blogg.se

    SvaraRadera
  43. Jag är mer än gärna med i din fina tävling :-)
    Jag tar EN lott
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/giveawayutlottning-hos-annaleenashem.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  44. G r a t t i s

    Ååh vad vackert både mobilen och tavlan!
    Jag vill gärna ha en lott!

    kram/ smulan

    SvaraRadera
  45. Grattis tjejen till en sådan fin blogg som du har! Och bara på ett år också!

    Jag vill ju såklart vara med och tävla om de här underbara sakerna!
    Och nu gör jag tusan slag i saken och lägger till mig på bloglovin, för en sådan bra sak =))) Jag kan nämligen erkänna att din blogg blir den första =)))) har inte gjort slag i saken innan...men nu ska jag göra det på alla bloggar jag läser så tack för att du skjutsade på mig =)))

    Så 3 lotter tack!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  46. Hej!!

    Grattis till 1 år med din fin-fina blogg, alltid lika inspirerande och vacker!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina fjärilsmobilen och tavlan!
    Jag har sedan tidigare följt dig via bloglovin och har länkat till min blogg, så är med och tävlar med 4a lotter!!
    Ha en fin söndagskväll / kram m

    SvaraRadera
  47. Congratulations on your anniversary, I am happy you are here in Blogland because you are very inspirational for me, but you now that ;)

    Love to enter the give away and on bloglovin I am Vosgesparis I think or I might be Desiree as well, anyway I am there
    x desiree

    SvaraRadera
  48. Syntesttavlan var ju helt underbar!!! En sån vill jag verkligen ha i min hall.

    Håller alla tummar och tår! =)
    //Sandra
    sandra_gsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  49. åhh, grattis till bloggens ettårsdag!

    hade helt missat utlottningen, och är så glad att jag läste bakåt. Självklart vill jag delta!
    Fjärilsmobilen är helt lovely!

    kram.

    SvaraRadera
  50. Så flotte premier! Utrolig nydelige sommerfugler:) Et lodd på meg:) Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  51. Åh vilken underbar blogg!
    Började följa den idag via; vintage-johanna, oxå en helt fantastisk blogg, så roligt att få vara med och följa ditt 2:a år,
    G*R*A*T*T*I*S till det första!

    Jag har nu 3 lotter och hoppas på en underbar fjärilsmobil...

    Elsalisa

    SvaraRadera
  52. Jag är jättegärna med (:
    Har lagt till din på min bloglovin.
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  53. Tiden går fort när man har roligt:)
    Hoppas du fortsätter länge till, du e en sann inspirationskälla!
    Jag vill såklart va med och tävla om de fina priserna!
    Så nu håller jag tummarna och önskar även dig lycka till med allt framöver!
    Kram från Alexandra i Östersund
    Alexandragr8@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Vilka fina vinster! Vill gärna vara med i utlottningen!
    Hälsningar från Tavelhuset

    tavelhus@live.se

    SvaraRadera
  55. Grattis på 1-årsdagen. Har länkat och följer på Bloglovin' så jag tar gärna 3 lotter.

    //Linda (Gottegrisen)

    SvaraRadera
  56. Klämmer mig in på ett hörn och gratulerar...

    Supertjusig blogg - godis för ögonen.

    SvaraRadera
  57. Fin blogg. Jag är gärna med i utlottningne..../Sofia

    SvaraRadera
  58. Oh, just see it! Congratulations on your Blog-Birthday!!!!!!!
    Warm regards,
    Yvonne

    SvaraRadera
  59. åh fjärilsmobilen var bland det vackraste jag sett, har själv jobbat en del med fjärilar i läder men dessa var fantstiska. ja som hela din blogg:)

    SvaraRadera
  60. Jeg vil gjerne være med!
    For en fin blogg du har!
    Jeg har ikke vært her tidligere, men kommer helt klart igjen:)

    SvaraRadera
  61. Vilken fin blogg, hit kommer jag gärna tillbaka =)
    är gärna med och tävlar med en lott!

    Vänligen
    Annelie

    SvaraRadera