.


28 oktober 2010

BLOG CRUSH!










Ciao!
Tack för tipsen med utomhus belysning, det vore skönt att få fixat det till helgen!
Nu har jag hängt upp en till ljusslinga i vardagsrummet.
Åh, jag älskar ljusslingor dom är så mysiga!
Den här glödlampsslingan kommer från granit och den kan man ha
 både inomhus och utomhus. Mera info om slingan hittar du här.













Jag har en blogcrush som jag ville presentera er,
och den heter Varpunen. (varpunen betyder sparv på Finska)
Det som är så bra med varpunen är att hon kommer från Finland
precis som skrivande bloggerskan!  ;) 
Mera bilder om hennes geniala sängbord som är gjord av tidningar
kan man se i hennes dunder inspirerande blog VARPUNEN.




Hello friends!
Here comes some more lightful inspiration again :) !
You will notice this blogwinter, that i can not have enough lights in my home.
Today i will proudly present you my new blog crush called VARPUNEN,
I just love this bedroom board what is made of magazines!
So great ide! You kan take a look to her beautiful blog HERE



Love!








10 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin blogg du har! Varifrån kommer ditt soffbord?

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade den! Soffbordet kommer från Village.

    Annaleena

    SvaraRadera
  3. oi hvilken deilig blogg du har! jeg falt pladask for hjemmet ditt i repotasjen skøne hjem hadde og fikk tips om bloggen din:)
    denne skal jeg jammen meg følge med på!

    Du har rett og slett en smak etter mitt hjerte.

    Klem fra Mia

    SvaraRadera
  4. Mmmm, en sån ljusslinga från Granit har jag velat ha i ett års tid nu, och vem vet, en vacker dag kanske jag har en här hemma :)

    Kraaam, Carina

    SvaraRadera
  5. Den där ljusslingan är så fin, skulle gärna ha en sådan över trallen nästa sommar:) kraaaam M

    SvaraRadera
  6. I can't get enough of lights too especially little christmas lights are so nice at night. Just posted a picture of a big lamp I want topurchase on my facebook .. now I only have to decide it it should be black or white... thing is I like them both ;)

    PS I received the magazine today, thank you so much! I hope you will get my letter by the end of the week or early next week.. ;)
    have a good evening
    desiree

    SvaraRadera
  7. Ja den bloggen har jag halkat in på och blivit maxat inspirerad =) Kan ju inte finska bara... men det spelar ju ärligt talat ingen rll....bilderna är ju det som är huvudsaken ju!!!

    Jag höll på att köpa en sådan ljusslinga i måndags kväll...men tvekade lite och helt plötsligt hade en dam köpt de TRE sista mitt framför näsan på mig!? Snoopet...

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  8. Ja det är mysigt med ljusslingor och den där är jättefin! Ska kolla in den där bloggen, absolut.

    Ha det fint!

    Lisa

    SvaraRadera
  9. Jag fastnade också för ditt underbara hem i och med Sköna hems reportage. Jag älskar svart och vitt och ditt vardagsrum är bara så snyggt. Härligt med inspiration. Tack för att du delar med dig och inspirerar!

    Är den fina mattan i vardagsrummet från Ikea. Vad heter den?

    SvaraRadera