.


2 september 2010

Nytt,nytt och Robyn















Äntligen så har jag fått lite nytt och roligt i min höstgarderob, jag undrar om det 
finns någon tjej som inte gillar shopping i någon grad?  Blusen från HM är
perfekt för mig som är beroende av leggings. Med skorna från Vagabond blir jag
  längre och kvinnligare tack o lov, ringen är från indiska. Hörni, helgen närmar 
 sig och jag ska åka iväg och hälsa på min  tjejkompis i Mellerud. Cant wait!

Men först ska det fixas, städas och donas här hemma så att familjen
får det riktig gött när mamsen är borta, under tiden lyssnar jag på,

 Robyns Björk cover, den är inte helt okej den är magisk..






Kram på er söta,



10 kommentarer:

  1. Snygging!!!!!! Ha det så mysigt i Mellerud! Hälsa;).
    Kram Anna Larsson

    SvaraRadera
  2. Åh fina du:) Lovely kort:)

    Robyn rules;)

    kram M

    SvaraRadera
  3. TUSEN TUSEN TACK!!! :)
    kraam :)

    SvaraRadera
  4. HEJ =)=)
    Å säger detsamma, tack för pratstunden =)=) jättekul,,, känner att vi kommer ha mycket att göra ihop, i framtiden.... Man får hålla fast vid dom likasinnade =)=)

    Kram kram j

    SvaraRadera
  5. Vilka fina skor du har köpt! Jag blir också sugen på dom! Visst är det kul med lite nytt till höst garderoben. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  6. Skorna är supersnygga! Ja hela din stass..
    Shopping är såå kul och speciellt nu tll hösten.
    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  7. hei.. flott blogg..
    hvor har du kjøpt den flotte stjerne lampen som du har på barnerommet?? SNYGG!!!!

    SvaraRadera
  8. Åhh! Så fin blogg! Så snygga skor! Jag kommer tillbaka!
    //Sofia

    SvaraRadera