.


28 september 2010

DIY








Nu var det dags igen, för fabrikens tisdagstema som är på väggarna!




Halloj!

Jag har länge varit sugen på att utveckla  min tavelvägg, och tack vare
 den knuffen som man får med fabrikens temadagar så tog jag äntligen tag i det!

 Jag hade nämligen en stor gammal ram som jag skulle göra nånting med, så jag
 började med att stryka över ramen med svart målarfärg, men bara lite så att färgen
 under fick synas kvar. Sen så byggde jag en mosaikvägg i mitten av mina foton.
Jag vill att mina projekt ska vara lätta att fixa, så det här tog bara 1timme.
Det här "fall of fame" är en riktig easy, do it yourself projekt :)

Mera inspiration till väggar finns i fabriken!








22 kommentarer:

  1. Snyggt - och helt i min smak med snabba fix :)))
    Fotoväggen jag drömmer om tycks ju aldrig växa fram...

    Njut dagen!

    SvaraRadera
  2. Finaste tavlan.
    Snabbt är bra =)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. helt f a n t a s t i s k fin!
    love it!

    klem

    SvaraRadera
  4. Kanonfint och personligt! Supersnabbt dessutom, man blit helt matt. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt!

    Jag har själv funderingar på att göra något liknande till min sons nya rum som ska fixas iordning i höst. Jag har en stor ram som nog ska målas i en glad färg.

    Jag har kollat runt lite på din blogg - så fint! Kul att se att det finns fler inredningintresserade i Varbergstrakten :)

    /Kristina

    SvaraRadera
  6. Fina ideer och fina fotos, verkligen.

    SvaraRadera
  7. VAd fin den blev och så enkelt - Det gillar jag!

    SvaraRadera
  8. F I N T! Nu blev jag väldigt sugen på att göra en egen mosaiktavla. Du är så duktig! Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  9. Jag blir varm i hjärtat när jag ser hur fint du gör för "de dina"

    SvaraRadera
  10. Men så snyggt!!
    Kreativa kvinna sånt gillar vi.......

    Ha de gott hälsar Loella från Loellas hus

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt! Helt i min smak :)))
    Blev jättesugen på att fixa något liknande själv nån gång. Tack för tipset goa Anna-Leena.

    Kram kram på dig,
    Carina

    SvaraRadera
  12. Stilig!!
    Liker ideen din - hm, ikke umulig at den vil bli "kopiert" ;o)

    Ha en finfin uke!
    klem

    SvaraRadera
  13. Skitnsyggt! :)
    Skulle absolut kunna tänka mig något liknande på min vägg, bra idé!!!

    SvaraRadera
  14. Oj va snyggt! Kanon ideé :) Tänk så mycket man får se och ta del av pga. FABRIKEN!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  15. Rolig idé och Så snyggt!!
    Håller på att klurar med en egen fotovägg, får se hur det blir.

    Kram C

    SvaraRadera
  16. Tusen tack för en väldigt fin idé! Har nämligen själv en gammal ram hängandes ute i förrådet som jag faktiskt tänkte för några dagar sen att jag borde hitta på något med. Och den skulle ju passa alldeles perfekt till ett liknande projekt! :)

    SvaraRadera
  17. Så fint! Och enkelt att göra,det gäller att man tar tid.Vilka häftiga lampor ni har över bordet.Kram kram!

    SvaraRadera
  18. Och kanonfin blev den!!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  19. Inspirerande, vilken bra ide! Så snyggt!
    Tack för den.
    Ha en skön kväll.//Lissen

    SvaraRadera