.


1 augusti 2010

Söndagsbild..












Min söta vackra Alisa är definitivt
ingen badkruka..hon badar gärna 
när hon får eller kan. Som det flesta barn:)
Bilden är från stugan i Finland
som jag läängtar redan tills nästa sommar.









Kära blogg vänner här är lite tankar inför hösten:

Jag har gått och funderat på mitt bloggande
länge hur jag skulle kunna att få det blir mera intressant
men också roligare att blogga. 
Speciellt nu när man vill ta nya tag till hösten. Som ni flesta
vet så kan man inte bara blogga efter inspiration
hela tiden, ibland är inspirationen slut och då blir det tråkigt. 
Utan det kunde vara skönt att ha en morot och skapa mera struktur
 med hjälp av tema dag/dagar.
Dels för att bli sporrad själv i sin kreativitet,
 men också att nätverka med andra duktiga bloggare.
Två dagar i veckan hade varit lagom.
Så på söndagar hade man kunnat visa sin söndagsbild
 som många bloggare redan gör, och på tisdagar 
hade varit en bra dag för inrednings temat,

vad tycker ni???

Skulle det vara fler som behöver
struktur med sitt bloggande och hade gillat tanken att
köra temadagar ihop med andra?
Hinner man inte nån gång så kan man bara hoppa över
dessa temadagar, men tanken är att köra samma tema ihop med andra
dessa två dagar som jag nu har bara lagt ut som ett exempel.

Så om man söker inredningsinspiration någon dag, 
så vet man att det finns många som visar det temat på tisdagar.
:)

Varma hälsningar..

6 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av datteren din:) Smarte tanker du skriver. sikkert ikke dumt med litt struktur:) H a en strålende søndag kjære deg:)

    SvaraRadera
  2. Det var en VELDIG god idé - som jeg kommer til å adoptere den dagen vi har kommet oss inn i leiligheten ;)

    SvaraRadera
  3. Det var lurt med temadager! Fiiiint bilde av jenten din:-)

    SvaraRadera
  4. otroligt fin bild på din dotter.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det var en bra idé!
    Ibland är det kul att låta inspirationen styra bloggandet, men jag tycker också om struktur! Förut hade jag t.ex veckans tanke på måndagar, avbröts när jag var tvungen att ta en bloggpaus, men jag hoppas kunna starta upp det igen.
    Temadagar tillsammans med andra bloggare tycker jag låter som en toppenide!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Har bladd laaaangt nedover i bloggen din og blir imponert over så mange fine bilder og din kreativitet:)

    Ha en fin dag videre:)

    SvaraRadera