.


16 augusti 2010

Min lilla formex!















Hej vänner!

Igår var sista dagen för FORMEX 
och även jag kunde inte vara på plats i år, 
så har jag bevakat det via några bloggar som tex

Istället så var vi med familjen hos min svärmor 
och svärfar där jag hade jag min egen lilla formex! 
 På deras vind (värsta guldgruvan) hittade jag  
  dessa vackra blomställningar som jag tänker 
förvandla till lampor:) Plastmattorna är
original från 50-talet och träljusstaken har min
man har gjort på högstadiet :) Tack kära svärmor!

Ha en fin dag och sötaste kramar!


6 kommentarer:

  1. I love your pics. Just stunning!
    Have a wonderful new week,
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Vilken guldgruva! Fina saker. Det är första gången jag är på besök hos dig, verkligen inspirerande! Jag ska kika vidare.

    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Är på min dagliga bloggingrunda och den startar jag hos dig. Gillar din blogg´. Vilka fynd du har fått. Riktigt snyggt med orginal 50-tals mattor. Orginal är alltid Orginal. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Gamla vindar kan verkligen vara guldgruvor.Jag är glad att jag hittade din blogg som är jättefin.

    SvaraRadera
  5. Vilka skatter!! helt fantastiska...sådan guldgruva vill man hitta!

    kram

    SvaraRadera
  6. Ursnygga och så annorlunda, vilket fynd, har aldrig sett något sådant!!

    SvaraRadera