.


9 maj 2010

Grattis på morsdagen!!
Så säger man i Finland idag!
Jag kommer ju därifrån, så
därför tar och firar 
mamma dagen här hos mig idag!

Här är självaste mama-jag och Liv
som flinar på bilden.




Vad kan denna Finska mor önska sig på morsdagen...




 
En mimou  discokudde vore helt rätt!
Eller...

RUG multicolor trasmatta
vävd av återvunna bomullstrasor
vore inte helt fel...




Om jag fick denna over-size golvlampan,
som ser ut som en klassisk bordslampa
så skulle jag bli jätte glad och 
jätte förvånad!! Min man skulle
aldrig välja det här själv.



det här skulle toppa allt!!
En sammetssoffa från DAY,
say no more...



Men vad jag verkligen önskar mig
förutom alla pussar och goa kramar,
skattkartor samt prinsess teckningar,

är det här



JAMIE OLIVER blender.
Praktiskt och bra.
Ja, jag älskar smoothies.

Alla fina saker som jag visade
 här finns på

Blendern kan man hämta
hos ONOFF

 Så grattis till alla Finska mammor!
Och grattis till fru Philia från House of Philia
som är alldeles nygift idag!

Och ni alla andra ha en riktigt
skön söndag!
Kram,



9 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en fin mors dag! Underbar blogg du har!

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Tack & Kiitos!
    Önskar er en fin morsdag till Finland också:)
    kram
    annaleena

    SvaraRadera
  3. Grattis! nyt dagen..
    nydelig bilde av dere!!
    klem

    SvaraRadera
  4. Jag fick en bukett med vitsippor och befrielse från hundlänkarna idag- så jag fick se på alla inredningsprogram hela förmiddagen. Det var inte illa det. Plus att det snart blir festmiddag...

    Ihanaa äitienpäivää sinulle blogiystäväni :)

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!:) Pene dere er:) Jeg vil gjerne være med på treking av det nydelige bildet:)

    SvaraRadera
  6. Så søte dere er, vakker mamma!:) Klem

    SvaraRadera
  7. Så fine dere er:)
    På bildet ligner du VELDIG på denne norske damen;

    http://www.google.no/images?hl=no&q=martine%20aurdal&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

    Klem Kjersti

    SvaraRadera