.


12 april 2010

Pastell spa!


Hej!!
det ska bli mycket pastell färger i vårat
spa som jag håller på och inreder
i skrivande stund! Äntligen
så blir det av.
Med vit som grund, så är det
så lätt och kul 
att bygga på med färger.


Här en liten skymt av det som ska bli, jag får inte visa
mer av min "boss" Anna Truelsen (hon som jag 
gör reportaget ihop med) 
Men det här är ett  litet smakprov om den känslan som jag vill få fram,

pastell toner, dansk stil... 
svarta detaljer+björk?
som ska upp senare!

Jag looovar att visa bilder om helheten sen när jag får:)

Nu, back to work..
Tack för alla fina kommentarer 
you make my day!
Love&hugs!





4 kommentarer:

  1. Fint med pastell! Nyfiken hur det blev till slut!Kul flaskor du hade i förra inlägget.
    Ha det bra.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Your blog is really creative! Nice pictures.
    Ciao
    marzia from italy

    SvaraRadera
  3. love your whimsical world over here. even if i can't read it... beautiful

    I’d love for you to stop by: www.wild-and-precious.com

    SvaraRadera