.


30 mars 2010

Needing the sunshine!




 

Hej hej!
Solen kom fram till slut idag!!
Hurraa! 

Här nosar Kaleb på plast pärlhyasinter...



 



Den här busfrön behöver nya kläder,  så jag var inne på
shampoodle s hemsida idag och drägglade efter deras coola
barnkläder, dom hade så snygga haremsbyxor till barn
och vuxna. Det verkar vara fler och fler barnkläders tillverkare
som gör kläder till föräldrar med,
i like it!

 



Ikväll ska jag på en tjejträff med mina gamla 
mamma gruppens poolare, sen fem år tillbaka.

Det blir tjatter på hög nivå!!
:)
Kraam,

7 kommentarer:

  1. Kos deg!!!Mye fine innlegg her i det siste.Jeg har vært litt lite i blogginga:)God påske!!!klem

    SvaraRadera
  2. Så koselig at du likte bloggen min! Selvfølgelig kan du linke til meg, det er jo bare veldig hyggelig:) Og du har en utrolig nydelig blogg du og! Masse nydelige bilder:) Her må jeg følge med! Håper du får en fin påske:) Klem

    SvaraRadera
  3. vilka härliga bilder:) japp solen kikade fram idag, så välbehövt:) Jag har nu lagt till dig på bloglovin' med så jag kan prenumerera på nya inlägg:) Tack för söta ord inne hos mig:) Ha en fin fortsatt tisdag, kram kram Mia <3

    SvaraRadera
  4. Superfina bilder! Dina bilder här på bloggen är sååå fina! Att bero på shabloner, jag har oxå de större, jag har lite mani på dessa vackra bokstäver och siffror = )!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  5. Ihania postauksia! HArmi kun en ymmärrä ruotsia ollenkaan :(

    Ihanaa Pääsiäistä tiedän perheelle =)

    SvaraRadera
  6. himla fina bilder...

    ha en jättetrevlig kväll!!

    stor kram
    anna-malin

    SvaraRadera