.


23 mars 2010

Loppis fyndigheter!


Idag har jag fotat och lekt min lilla egen
stylings skola här hemma,
Kaleb som två år, hade en egen spring tävling
samtidig,
när han försökte springa förbi mig
och  fånga den gråa vasen,
mellans jag plåtade
:)






Kunde inte låta bli och stoltsera med
mitt senaste loppis fynd, 
som är denna gamla skol stolen,
prislappen var 20 kr!!!!!
Den svarta ljushållaren är också loppisfynd,
för en tia.. (det är ju inga pengar!!)

Den har jag målat över med 
ett lager matt svart färg.
Jag gör det ganska ofta,
grejar och målar 
över mina billiga loppis fynd.

Hoppas att det slutar och regna här i Varberg snart!
Längtar och ta en låång promenad
med lilla Kaleb.
Och tack för era ljuvliga kommentarer,
ni är så snälla!!

Hade gottis!!
kraam!

1 kommentar:

  1. haha...juuujuuu onhan noita tuolia nähty montakin töitten kautta. Kiva että pidät semmoisesta designista!!

    SvaraRadera