.


15 mars 2010

Gammalt och nytt!

 bild.serholt

Hej måndag!

Hoppas att ni har haft en bra helg!! 
Jag har just fått i mig mina koppar kaffe, 
kört barnen till dagis 
och försöker nu
sammanstråla veckans aktiviteter!
Det är roliga grejor på gång!
Jag har också tänkt och göra min variant av
påskägg, har redan lite tankar hur den ska bli,
spännande :)
vänta och se...;)



 Fastnade på bums för dessa 
inspirerande bilder från
Tänk att svart&vitt kan vara så tilltalande och snyggt!
De grafiska mönstret på väggen är 
otroligt fin!



Här är ett sovrum som faller helt i min smak... 
enkelt, avskalad, och ingen tv tack!
;)




Så fint med vit bas, kontra gamla mörka möbler,
jätte elegant..
Blandningen
mellan gammalt och nytt!
är finast!

  Önskar dig en härlig dag!!
Kram!

1 kommentar:

  1. Gud så vakkert...
    Jeg elsker hvite rom, med sorte innslag:)
    Takk for inspirasjonen:)

    Gleder meg til å se dine påske egg...

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Kjersti

    SvaraRadera