.


27 februari 2010

Vintage fynd!


Äntligen fick jag tid idag för min loppis runda..
Så kul det var!
Åka på loppisar är min andings hål, 
inspirations injektion, 
och så är det hälsosamt för plånboken!!

Jag kunde inte motstå dessa små¨gulliga porslinsfigurer,
som jag ska ha som dekoration i morgon på bordet
på Livs fem års kalas!


Närbild på dessa små, söta, rara, pudel tvillingar, hihi! 



vuff vuff!!



Min lilla Kaleb fick nya inomhus dojor för en tia!!
Helt oanvända dessutom:)




Här vankas det fest!!
Den här lilla flisan
längtar och väntar på att lördag ska vara över,
och att kalaset kan redan börja:)
Tiden går ju såå sakta mamma! 
haha:)

Hon är lika otålig som jag!
Ha en trevlig lördags kväll!


Kramelikraam!
*******

                                   

4 kommentarer:

  1. Här har det också fyndats på loppis idag, just nu letar mina ögon efter svart och vitt i kontrast. Det är snyggt! Gillar dina små hundar och gillar även duken - skitsnygg! Ni kommer alldeles säkert få en finfin kalasdag!
    Stor kram!/Marie

    SvaraRadera
  2. hoppas att kalaset går bra. vi har 6 års kalas i morrn för mina 2 pojkar. 20 barn blir det. pust och stön. =) Håller tummarna på att det går bra. kram

    SvaraRadera
  3. Kalasar ni föt fullt nu? :-)

    Grattis till jubilaren!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag har märkt att en del med firefox som web-läsare har problem med att se min blogg. Kanske fungerar det bättre om du tittar in genom explorer..
    Hoppas ni haft en fin helg!
    Kram Milla

    SvaraRadera