.


22 februari 2010

Carpe diem!


Jag försöker fånga stunden,  
det finns inget annat och göra när snön bara vräker ner...
Är så barnsligt förtjust i nötade möbler som har åldrats med tiden..
som min käraste loppis gungstol här :)




Här gungar jag på kvällarna när barnen har lagt sig, tänder kanske brasan, 
lyssnar på skön musik och varvar ner....det här är livskvalite..:)

 
Björk ved som stormen gudrun har hyvlat...


Jag tror att Kaleb är lika förundrad om denna vita vintern som jag...
:)



Det har varit hektiska veckor , min man har varit på jobb utbildning, 
och jag har varit själv med fyra barn...
känner hur tröttheten kommer ikapp,
Nu vill jag krypa i soffan med en kopp choklad
och njuta om vinter veckorna hemma..inomhus..
Sköt om er!
Kraam!!

8 kommentarer:

  1. Jag har också börjat att stanna upp och reflektera över dagen och vad jag har. Dagarna och åren går fruktansvärt snabbt och kommer ju inte i repris...

    Må så gott och fånga dagen.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Senast jag pratade med syrran och vi diskuterade inredning (sker inte allt för sällan..) så kom vi faktiskt in på svarta nötta möbler, hur snyggt det är! Din gungstol är helt underbar!
    mvh/Marie

    SvaraRadera
  3. Otroligt fina bilder du tar!! Har nog inte riktigt kollat igenom din blogg bakåt ordentligt så det ska jag göra nu!:)
    Sedan vill jag åka till Ullared och funda en sådan lykta jag också!!! Så fin!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Undrar hur man gör när man FUNDAR..hihi..
    :)

    SvaraRadera
  5. Har själv en ljusgrå, nött gungstol står i mitt växthus. Har dille på att köpa olika stolar vilket min man inte uppskattar lika mycket...... Fint att ställa utomhus sommartid med blommor på sitsen om inte annat! Ha en skön kväll! Marie

    SvaraRadera
  6. Vilken fin gungstol!! Bra att du kan ta en stund och varva ner...ladda batterierna.

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder!!!

    Ha en bra vecka!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  8. så fin gyngestol!!
    høres deilig ut med en kopp skjokolade...
    klemmer

    SvaraRadera