.


9 januari 2010

Anyhow inspirerar!




Vilken härlig vinter dag! Det är lördag som oftast betyder en sväng på loppis innan det blir storhandel för min ständigt hungriga familj:) Jag är fortfarande ute efter en gammal järnsäng till Liv med mycket patina.Hoppas hoppas...
Jag har fått en favorit webb butik som heter ANYHOW, den är minst sagt inspirerande! Roliga saker, roliga färger, man blir glad av att bara kika in!!  www.anyhow.se    anyhow har dessutom bra leveranser, och gullig service!
Här några smak prov från sortimentet...hennes blogg är också bubblande glad! www.levaleende.blogg.se
PS! mitt kommentars fält fungerar nu, hurraahurraa! lämna gärna en kommentar:)
Hugs! Annaleena

3 kommentarer:

  1. Men va härligt! Det är alltid skönt när tekniken fungerar som den ska och inte motarbetar en... :-) Ha en härlig dag! Jag kurerar min förkylning INNE i mysbrallor och slänger ut den sista julen. Martin och Aron, galningarna, pimplar UTE på sjön i iskylan... hu. Jag är glad att jag slapp följa med.

    SvaraRadera
  2. Haha! jag säger brrrr också...veden börjar ta slut hos oss..Jonas börjar elda snart säker mina loppis stolar som finns i ex.antal:) Är du förbi varberg nån dag så kom görbi och hälsa!jag är hemma nästan jämt!
    Hugs!!

    SvaraRadera
  3. Men så helt superfint du gjort, och GO´är du också!
    Tack snälla! :)

    SvaraRadera