.


10 augusti 2010










Hej! Idag är det tisdag och då är det dags igen för
mina inredningsbilder eller "hemma hos" bilder
 Så idag ville jag visa er vårt loft.
Loftet har en öppen planlösning och trappan upp
 är smidestrappa som jag ritade och Jonas
 som är svetsare/snickare tillverkade.









Välkomna upp! Här har vi vårt bibliotek och min ateljé.
Soffan till höger har jag strukit över med 8-10 lager vit färg :)










Mitt lilla arbetshörna där jag fixar och målar.
Just nu håller jag på och jobbar med en projekt
 för en annan fin blog (mera info om det snart..)













*THE END* 


Ha en fin dag vänner!

Sötaste kramar,


22 kommentarer:

  1. O så läckert ni har det hemma hos er. ÄÄÄlskar soffan!

    SvaraRadera
  2. verkligen helt underbart fint! får lite inspiration till vår egen övervåning som vi ska ta tag i snart.

    SvaraRadera
  3. Så vackert Annaleena!!! Tycker om den vita färgen! Toppen:)

    SvaraRadera
  4. Fint fotograferat och en mycket vacker miljö. Jag kan tänka mig att den där soffan tarvade mycket färg, men så blev den väldigt läcker också. Tjusigt!

    SvaraRadera
  5. puss o kram vännen .Du bor så fint..
    kram Anna mylovelythings

    SvaraRadera
  6. Ojojoj, så fint! Vilket vackert golv. Och soffan, me like! Tack för en härlig blogg (jag har precis hittat hit) och vad spännande med nytt bloggprojekt. Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Ojojoj! Ni har verkligen ett speciellt och personligt hem! underbart! Jag gillar den vita soffan-it´s to die for!

    SvaraRadera
  8. Det var helt utrolig stilig!!
    Klems

    SvaraRadera
  9. Ni har det så fantastiskt vackert! Tack för underbara bilder!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Loftet är helt underbart Annaleena! Sååå fint ni har! Älskar det allt det vita och soffan är fantastisk!! Vart har du fått tag på den?
    Varma kramar, Therese

    SvaraRadera
  11. Sååå fiiint!!!!
    Du har verkligen ett underbart hem. Vill se mer...
    Soffan helt ljuvlig.
    Kramkram C

    SvaraRadera
  12. Vilket hem du har. Mycket bra smak. Skulle gärna vilja se mer av ditt fina hem! Du är duktig!

    SvaraRadera
  13. Hej,
    Så himla vackert! Förstår att din arbetsmiljö ger inspiration...
    Kram J

    SvaraRadera
  14. I always imagined this was just the stuff of magazines. Who knew that someone actually lived in those spaces! Beautiful.

    SvaraRadera
  15. Ser vi har samme skrivepult:) Jeg skulle egentlig ha noen andre ben, emn så var de utsolgt og da ble det disse. Men jeg er kjempefornøyd! Eneste problemet er at platen er litt liten (smal) Er den det hos deg også?

    NYYYDELIG arbeidsplass du har <3


    klem Nina

    SvaraRadera
  16. tack! ja skivan är lite för liten eller så är jag kanske för stökig när jag jobbar och behöver massa space!haha:)
    IKEA är bra, ska bli kul och se den nya katalogen

    kramkram!

    SvaraRadera
  17. Så fantastisk nydelig! Jeg blir inspirert :-) Denne bloggen må jeg kikke innom oftere. Fant den først i dag.

    Ha en FIn torsdag!

    Klem fra Cecilie

    SvaraRadera
  18. Galet fin trappa + räcke!! Gillar industristuket.

    SvaraRadera
  19. nu har jag lagt alla dina loftbilder i min ispirationsmapp för ombyggnaden. tack!

    SvaraRadera